aldrighemma
Medlem
Nej, tyvärrHar Betalo likt billhop en värvningsbonus?
Nej, tyvärrHar Betalo likt billhop en värvningsbonus?
Ok, men 2500 i avgift då? För 15.000 poäng.Betalade 100k till Skatteverket med Amex och Betalo för två veckor sedan. Inga problem och poängen är registrerade.
Jovisst, men så trillade det in en 2-4-1 voucher ocksåSnäppet under att köpa på SAS mao
Betalade 100k till Skatteverket med Amex och Betalo för två veckor sedan. Inga problem och poängen är registrerade.
Det blir som ett kontantuttag då det gäller uttags gränser, men ingen extra avgift. (I alla fall inte än).
Mer info finns här: Betala räkningar med kreditkortet | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Nja, är du verkligen säker på det?
För SAS Mastercard måste man hålla sig inom gränsen för kontantuttag, men hos Amex räknas det väl ändå som ett vanligt köp (om inget har ändrats väldigt nyligt). Jag har då betalat räkningar på 50-70kSEK med Betalo/billhop (och Amex) utan några problem.
(Denna diskussion började bli off topic i värvningstråden för billhop, så svarar här istället)
Tja,
Har för mig att jag läste i en tråd om att betala CSN med Amex. Hittar inte tråden nu, men man skulle sätta sin adress temporärt utomlands.
Jag har provat att sätta den på Åland, och hittat till kortbetalningen, men SVEA Ekonomi verkar bara ta Visa/Mastercard. Är det någon som har en uppdatering kring detta, eller får det att funka med Amex? Kanske är beroende på vilket land man skriver sig i?
Tja,
Har för mig att jag läste i en tråd om att betala CSN med Amex. Hittar inte tråden nu, men man skulle sätta sin adress temporärt utomlands.
Jag har provat att sätta den på Åland, och hittat till kortbetalningen, men SVEA Ekonomi verkar bara ta Visa/Mastercard. Är det någon som har en uppdatering kring detta, eller får det att funka med Amex? Kanske är beroende på vilket land man skriver sig i?