Jag har gjort en ”iPhone Shortcut” dem som har iPhone kan använda. När du blipper kortet då kan du bara trycka på denna shortcut och lägger den en reminder om 75 minuter om att ditt sl kort har gått ut. Länken det nere.Testade idag med American express. Funkade galant! Enda jag tänkte på, är att man måste hålla reda på tiden, när man blippade i spärren. Har kört med SL appen senaste tiden. Ibland ska man bara åka snabbt fram och tillbaka.
Har Android Huawei!Jag har gjort en ”iPhone Shortcut” dem som har iPhone kan använda. När du blipper kortet då kan du bara trycka på denna shortcut och lägger den en reminder om 75 minuter om att ditt sl kort har gått ut. Länken det nere.
Shortcuts
Har Android Huawei!
De sätter in beloppet på valfritt kreditkort, så du bör väl kunna få in exakt på öret då?!Det funkar alldeles utmärkt även i praktiken. Det som inte funkar dock är att ersätta mig fullt ut om jag skulle vilja tömma mitt Access-kort då jag har 37,50 kvar. Jag får nog känna mig blåst på den där femtio-öringen![]()
Jag har för mig att jag testat det tidigare, men bara hela kronor går att föra tillbakaDe sätter in beloppet på valfritt kreditkort, så du bör väl kunna få in exakt på öret då?!
Årets mistake fare?SL har bara dragit en krona trots att det skulle summeras per dag
Dragit eller reserverat?SL har bara dragit en krona trots att det skulle summeras per dag