Kris
Medlem
Helt korrekt! Ringbahn ger god access. Tänk vilken fördel det varit om Tegel varit ansluten direkt till banan.X9-bussen tar ju 5 minuter till närmsta S-bahnstation och de går rätt ofta.
Helt korrekt! Ringbahn ger god access. Tänk vilken fördel det varit om Tegel varit ansluten direkt till banan.X9-bussen tar ju 5 minuter till närmsta S-bahnstation och de går rätt ofta.
Helt korrekt! Ringbahn ger god access. Tänk vilken fördel det varit om Tegel varit ansluten direkt till banan.
Den som väntar på något gott...Den möjligheten hade underlättat många gånger för mig. Men men, BER skulle ju bli färdigt och ersättttt.... Eller hur var det nu igen.
Tacka vet jag gamla Tempelhof! Promenera tillf flygplatsen, det var ball.Håller med! Tegels läge är oslagbart. Är inne i byn på ett nafs.
Numera kan man ju promenera på Tempelhof. Ännu bättreTacka vet jag gamla Tempelhof! Promenera tillf flygplatsen, det var ball.
Bara att passa på att njuta av Tegel!Nu vet jag inte vem man ska skylla på, Tegel eller Swiss.
Kommer till checkin 2h innan avgång och blir upplyst om att de inte kan checka in mig ännu för att ett annat swiss plan ska gå om 30 minuter. Jag blir ombedd att vänta 25 minuter men får ut ett boardingpass, dock bara halva vägen hem för boardingpass till sas flighten på samma bokning kan de inte skriva ut.
Får helt enkelt sitta i denna grandiosa terminal i 25 minuter och vänta på att få lämna mitt incheckade bagage. Så mycket för att åka i tid till flygplatsen...
Det enda positiva är ju att tele2 fått igång nätet till oss utomlands så jag kan åtminstone fördriva tiden.Bara att passa på att njuta av Tegel!
Rikligt med tid att fukta i LH-shoppen.
Jokes aside ... Trist case![]()
LH-lounge ligger ju land side. Du kan fortfarande hinna med Vier Bier vor VierDet enda positiva är ju att tele2 fått igång nätet till oss utomlands så jag kan åtminstone fördriva tiden.