Senaste nytt

Beläggning i SAS plus

Der er MIPIM konference i Cannes i denne uge. Den plejer at være meget velbesøgt af Skandinaver. SAS har nok tilpasset udbudet af SAS Plus til dette.

SK2081 UME-GOT igår 2019-02-08. Jag var ensam på 3F i PLUS som bestod av rad 1-6. Kabinpersonalen var tydligen medvetna om att endast jag skulle sitta i PLUS eftersom dom körde i väg ett par som satt sig på rad 4 till sina rätta platser. GO kan ha varit runt 50 pax.
Screenshot_20190208-112001.jpg
DSC_4679.JPG

/ TT

SK2081 UME-GOT igår 2019-02-08. Jag var ensam på 3F i PLUS som bestod av rad 1-6. Kabinpersonalen var tydligen medvetna om att endast jag skulle sitta i PLUS eftersom dom körde i väg ett par som satt sig på rad 4 till sina rätta platser. GO kan ha varit runt 50 pax.
Visa bifogad bild 86311 Visa bifogad bild 86312

/ TT
Uppskattar mycket att de packar ihop Go o låter plus gå luftigt även när det blir många tomma rader.

Jo, även om det nog beror minst lika mycket på vikt och balans att dom vill ha så mycket vikt som möjligt längre bak när det är så få pax :)
Det var tyvärr ganska tunt med passagerare i GO också. Uppskattade det till ca 40-50 pax.
Inte bra för direktlinjen UME-GOT som jag gärna vill ska återupptas permanent på fredagar.
Söndagar däremot brukar det vara rätt bra beläggning.

/ TT

Toppen