@Kris Vår son älskar smoothien mer än chipsen till och med. Förstår att du blev poppis efter det :D
P Piffsan Medlem 11 Juni 2022 #321 @Kris Vår son älskar smoothien mer än chipsen till och med. Förstår att du blev poppis efter det
palmen Moderator 11 Juni 2022 #322 lillemannen skrev: Händer det att du åker GO i longhaul? Klicka för att utvidga... Första raden eller nödutgång är ju bättre än plus. Köper jag biljetter cash blir det oftast ekonomi på longhaul.
lillemannen skrev: Händer det att du åker GO i longhaul? Klicka för att utvidga... Första raden eller nödutgång är ju bättre än plus. Köper jag biljetter cash blir det oftast ekonomi på longhaul.
P perhall Medlem 11 Juni 2022 #323 palmen skrev: Första raden eller nödutgång är ju bättre än plus. Köper jag biljetter cash blir det oftast ekonomi på longhaul. Klicka för att utvidga... Tycker Plus är väldigt bra om beläggningen är låg. Senast jag åkte (A330) var vi ca 8 pers i Plus, jag hade egen rad (7 säten), är ju trist för SAS intäkter men skönt åka då. I Business påverkar beläggningen inte kvaliteten så mkt
palmen skrev: Första raden eller nödutgång är ju bättre än plus. Köper jag biljetter cash blir det oftast ekonomi på longhaul. Klicka för att utvidga... Tycker Plus är väldigt bra om beläggningen är låg. Senast jag åkte (A330) var vi ca 8 pers i Plus, jag hade egen rad (7 säten), är ju trist för SAS intäkter men skönt åka då. I Business påverkar beläggningen inte kvaliteten så mkt