Tycker generellt SAS levererar bra, bättre än många andra flygbolag så håller inte med dig...Vänta med hurra ropen då dikt och verklighet inte går hand i hand när det gäller SAS.
Tycker generellt SAS levererar bra, bättre än många andra flygbolag så håller inte med dig...Vänta med hurra ropen då dikt och verklighet inte går hand i hand när det gäller SAS.
Då har jag bara otur då som alltid måste argumentera över drycken (om jag en kommer så långt).Tycker generellt SAS levererar bra, bättre än många andra flygbolag så håller inte med dig...
Håller med. Upplever oftast att de har koll på status alternativt frågar om jag har diamond-kort direkt vid beställning. De få gånger de dragit fram kortmaskinen påtalar jag att jag har det och då är det aldrig några problem. Har aldrig ens behövt visa kortet och har oftast till och med fått en ursäkt när de inte haft koll.Tycker generellt SAS levererar bra, bättre än många andra flygbolag så håller inte med dig...
Det är nog du som har otur i så fall, jag har åkt go ett antal gånger nu, och varje gång så säger jag vad jag vill ha för dryck, jag får drycken med ett leende, jag frågar om jag behöver visa kortet och har varje gång fått till svar "nej då, vi har koll på dig".Då har jag bara otur då som alltid måste argumentera över drycken (om jag en kommer så långt).
Nu är jag charmig men jag ser kanske lite ocharmig ut (137 kg numera med positiv muskelfördelning) plus lite tatueringar och 50 års krisande frisyrDet är nog du som har otur i så fall, jag har åkt go ett antal gånger nu, och varje gång så säger jag vad jag vill ha för dryck, jag får drycken med ett leende, jag frågar om jag behöver visa kortet och har varje gång fått till svar "nej då, vi har koll på dig".
För att förvanska ett Stenmark-citat, "jag vet ingenting om tur, bara att ju trevligare jag är desto mer tur har jag"!
Jag åkte med okänd kvinna en gångFlyger just Go LAX-CPH, för första gången sedan jag blev Diamond…kan glatt meddela att jag fick både rödvin och och öl(utan att säga nått om Diamond) bad även om en påse chips, flygvärdinnan sa då nått om att snacks tyvärr kostar men den här gången fick jag påsen och ett leende ändå. Min stolsgranne förstod ingenting…- stöter hon på dig? frågade han oförstående.
Jag gjorde en liknande sak och skeppade smoothie till ett kid som åkte med sin mamma. Otroligt populärt. Fick en lektion i något av de senaste spelen på ipad som tack från en snackig kiddoJag åkte med okänd kvinna en gång
Sa åt henne att låtsas att hon åkte med mig, hon behövde inte betala för någotsånär resten av resan...
Händer det att du åker GO i longhaul?Jag åkte med okänd kvinna en gång
Sa åt henne att låtsas att hon åkte med mig, hon behövde inte betala för någotsånär resten av resan...