Senaste nytt

Bekräftat: Fri dryck för Diamond i Go

nota bene

Medlem
Igår hade jag en upplevelse där jag beställde "ett GLAS vatten", varpå jag blev nekad med svar åt hållet "det kostar 25kr för en flaska". Orkade inte tjafsa så hivade fram Diamondkortet och då var det inga problem alls. Pratade kort med pursern igen vid de-boarding då hon vänligt upplyste mig om att det gäller all dryck, även för en vän eller familj (upp till 4 pers). Så detta memo verkade ha gått fram på ett bra sätt.

Däremot verkar det ju som om vatten-memot eventuellt måste gå ut igen! Detta är första gången på ett år jag fått en 'challenge' på "ett GLAS vatten"... Nu satt jag med feber och troligen halsfluss (får bli besök på någon sjukvårdsinstitution idag), så orkade tyvärr inte med att ta en diskussion.
 

SinMal

Medlem
ARN-FRA 26 JUN, beställer en öl och en vatten. Pursern tittar på mig och säger: jaja, det är ju fredag, vi bjuder på det den här gången. Jag visar mitt Diamantkort igen och säger att det är pga kortet och inte dagen i veckan det ska vara gratis, varpå hon tittar på mig och säger: det är endast EN alkoholFRI dryck man får om man är Diamond. Ölen bjuder hon på. Jag orkade inte... Hur svårt ska det vara, det har gått 3 månader sen SAS införde gratis dryck i GO... Om nån så borde pursern ha koll...
 

andreas

Medlem
ARN-FRA 26 JUN, beställer en öl och en vatten. Pursern tittar på mig och säger: jaja, det är ju fredag, vi bjuder på det den här gången. Jag visar mitt Diamantkort igen och säger att det är pga kortet och inte dagen i veckan det ska vara gratis, varpå hon tittar på mig och säger: det är endast EN alkoholFRI dryck man får om man är Diamond. Ölen bjuder hon på. Jag orkade inte... Hur svårt ska det vara, det har gått 3 månader sen SAS införde gratis dryck i GO... Om nån så borde pursern ha koll...

Vidarebefordra din upplevelse till Customer Care och förhoppningsvis får du 3.000 poäng för besväret.
 

nota bene

Medlem
Sverige förfaller mer och mer, flera Diamond i Monkey, hualigen
Jag flyger nästan uteslutande Go inom Europa. Ser väldigt lite värde i Plus då jag får 'allt' i alla fall - utom lite extra poäng och lite enklare mat.

Om jag har behov av avbokningsmöjlighet är Plus en utmärkt produkt som jag gärna bokar då planerna riskerar att ändras, men i mitt jobb är det mesta väl förutbestämt.
 
Toppen