Senaste nytt

Behöver hjälp med första bonusresan, 100,000 Eurobonuspoäng, samt 1 st. 2-4-1 check.

Hade nöjet att flyga den en gång, och det var med 767 an, och det var i slutet av 90 talet.
Som jag minns det så var det bara CPH maskinen som flög till SIN, ARN-BKK var slingad med PEK och flög som dagflygning hem från BKK för att vid 22 tiden flyga till PEK och det var A340 som utförde flygningarna.
SAS öppnar direktlinje Stockholm-Bangkok | SAS
Jag kan ha fel, har hänt en gång förut.

Hade nöjet att flyga den en gång, och det var med 767 an, och det var i slutet av 90 talet.
Som jag minns det så var det bara CPH maskinen som flög till SIN, ARN-BKK var slingad med PEK och flög som dagflygning hem från BKK för att vid 22 tiden flyga till PEK och det var A340 som utförde flygningarna.
SAS öppnar direktlinje Stockholm-Bangkok | SAS
Jag kan ha fel, har hänt en gång förut.
Du kommer ihåg rätt! Så var det mot slutet av den tid SAS flög till BKK/SIN (SIN las ju ned före BKK). Fram till kanske 1998 gick dock linjen ARN-BKK-SIN en dag i veckan (fredagar från ARN och söndagar från SIN) och övriga dagar CPH-BKK-SIN. Linjen ARN-BKK som sedermera återuppstod, vilken hade dagretur från BKK, var dock ytterligare en frekvens - dvs. CPH-BKK gick oberoende av att ARN-BKK gick.

Toppen