Senaste nytt

Behöver 655 extrapoäng snabbt

Om du inte redan utnyttjat välkomsterbjudandet vid beställning av matkasse från CityGross, så kan det vara ett alternativ. Har för mig att poängen landade på kontot inom någon timma efter beställning.

Om du inte redan utnyttjat välkomsterbjudandet vid beställning av matkasse från CityGross, så kan det vara ett alternativ. Har för mig att poängen landade på kontot inom någon timma efter beställning.
Sorry, hade missat att CityGross inte längre finns kvar i SAS-shoppen. Man kan undra ifall överutnyttjande från BC-medlemmar har påverkat detta ;)

Men det finns övriga partners där som kan ge de poäng du behöver, men tiden det tar att få poängen på ditt konto skiljer mycket mellan de olika butikerna.

Jag har pratat med SAS nu och de skulle kolla upp saken och återkomma i morgon. Avvaktar deras besked innan jag börjar boka flyg eller be någon föra över poäng från Coop som verkar de bästa lösningarna som kommit upp hittills.
Lycka till - risken är att platserna är borta. Mitt tips är att ALDRIG söka efter awards som du inte kan boka direkt. Har du inte tillräckligt med poäng så är vitsen med att ens leta awards rätt liten.

Toppen