Jakob Österberg
Medlem
Har du eller någon du känner några Coop-poäng liggandes så kan ju de poängen föras över direkt, de landar på Eurobonuskontot omedelbart.
Sorry, hade missat att CityGross inte längre finns kvar i SAS-shoppen. Man kan undra ifall överutnyttjande från BC-medlemmar har påverkat dettaOm du inte redan utnyttjat välkomsterbjudandet vid beställning av matkasse från CityGross, så kan det vara ett alternativ. Har för mig att poängen landade på kontot inom någon timma efter beställning.
Köpte böcker från Alibris på söndag. Poängen landade på kontot inom 20 min!
Han kunde väl inte ta emot några fler poäng?Jag har poäng på Coop som jag skulle kunna föra över till ditt EB-konto om du är intresserad! Hör av dig via PM om det låter intressant.
Coop-poäng är det inga problem med.Han kunde väl inte ta emot några fler poäng?
Okej, så det är skillnad på Coop poäng och poäng som man köper via SAS?Coop-poäng är det inga problem med.
Jag har pratat med SAS nu och de skulle kolla upp saken och återkomma i morgon. Avvaktar deras besked innan jag börjar boka flyg eller be någon föra över poäng från Coop som verkar de bästa lösningarna som kommit upp hittills.Tycker att SAS borde erbjuda overdraft som förmån till Guld och Diamandmedlemmar.
Lycka till - risken är att platserna är borta. Mitt tips är att ALDRIG söka efter awards som du inte kan boka direkt. Har du inte tillräckligt med poäng så är vitsen med att ens leta awards rätt liten.Jag har pratat med SAS nu och de skulle kolla upp saken och återkomma i morgon. Avvaktar deras besked innan jag börjar boka flyg eller be någon föra över poäng från Coop som verkar de bästa lösningarna som kommit upp hittills.