D
Deleted member 3997
Guest
vegardg skrev:God stemning!Noen som har lyktes med å sjekke inn på OSL-ARN? Får beskjed om "ingen gyldig reise funnet" når jeg prøver online check in...Klicka för att utvidga...
samma för mig.
vegardg skrev:God stemning!Noen som har lyktes med å sjekke inn på OSL-ARN? Får beskjed om "ingen gyldig reise funnet" når jeg prøver online check in...Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Nu sitter vi på planet, på plats 15c. :-DKlicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Det står departed på Kastrups hemsida...men flygtiden skulle ju bli längre än normalt till Oslo.Trist om transpondern är avslagen...Klicka för att utvidga...
SWEDE skrev:Vad sker?Inget spår på flygradar och OSL meddelar ny ankomsttid 15:01.Jag hoppas cockpit inte har slagit av transpondern...Klicka för att utvidga...
Kristofer skrev:Är väl rätt många MD80 som inte har någon ADS-B-transponder tror jag.Klicka för att utvidga...
Och mellan ARN-CPH i morse.Stefan62 skrev:Det stämmer, men SE-DIR har transponder. De sista tre reguljära flighterna var transpondern påslagen - DUS-CPH-ARN-CPH.Klicka för att utvidga...
Jag tror faktiskt inte att SE-DIR har någon ADS-B transponder. Det syns på den bifogade bilden ovan att det står MLAT under radarvalet.Stefan62 skrev:Det stämmer, men SE-DIR har transponder. De sista tre reguljära flighterna var transpondern påslagen - DUS-CPH-ARN-CPH.Klicka för att utvidga...