Senaste nytt

BC.se lokala träff i Stockholm 20 apr 2012

Kan rekommendera Scandic Grand Central, varit där för på en titt på rummen och en del faciliteter ... någon som privat Sheraton längre ned för Vasagatan? Annars är jag rätt rudis vad gäller hotell i Sthlm.

rvarttinen och jag har kommit överens att vi sätter tisdag 10 April som deadline för anmälning av deltagande på BC.se Stockholm träff på Monks.

Vänligen skriv ett inlägg om ni vill vara med eller har fått förhinder.
Stort tack till rvarttinen som tar hand om bordreservation.

Dags för nästa lokala träff i Stockholm?

Ett tips skulle vara, om nån orkar, att snacka med några väl utvalda hotell. Presentera bc.se, vad sajten står för och vilket kundunderlag som vi representerar, och därefter försöka att kanske anordna nästa träff på detta hotell och att hotellet erbjuder 50% rabatt på listpriset vid vakanser (vilket oftast finns). Hotellet och kedjan knyter upp prominenta gäster med stor pondus och de långväga medlemmarna har någonstans att bo. Tänker mig Grand Hotel, Hilton, Sheraton, Radisson, Scandic. Bra eller dålig idé?

Jag tror att flera precis som mig redan har typ 50% rabatt på radisson, har ju club carlson gold elite kort och då får man boka två nätter och betala för en på helger. Nu ska jag bo på park inn i Hammarby sjöstad för det kostar ju under 1000 kr för två nätter.

Jag är på den 20:e. Tänker dock försöka vara tillbaka på Arlanda till ca kl 20, då mitt flyg går 21:05. Ingen middag, men gärna dryck, alltså! :)

Det låter bra! Jag jobbar vid Norra Bantorget så jag kommer direkt när jag slutat vilket borde bli någon gång mellan 17-18.

/Christian

Toppen