Senaste nytt

BC bokningsstress när det dyker upp kampanjer

LarsCph

Medlem
Antagligen är det här något man tränat upp sina sinnen för genom alla dessa år på BC och tidigare Flyertalk.com. Upplever ni samma sak? Om jag säger "du kan flyga Qatar Airways Business Class till Hong Kong för 10 000 kronor" - börjar hjärtat slå snabbare då? :D

Ja absolut - både hos fruen og mig. Vi har alt ferie for 2015 booket - men stadigvæk så stiger pulsen når jeg får en mail med tilbud på business class til Tokyo. For man KUNNE jo tage på weekend!
 

David

Medlem
Skulle resa lite mindre 2015 och prioritera annat. Det har dock "råkat" bli, oftast rätt spontant bokat, resor till Chicago, Chongqing, Houston och Hong Kong förutom en vända till London nu i helgen och en roadtrip i Scotland näst-nästa vecka. Nu har jag bokat upp vad jag tror mig ha råd med 2015, men vi får väl se vad som dyker upp... ;-)
 

GOTATH

Medlem
Låter farligt för en del här på forumet. När går vi se någon användare av BC på Lyxfällan gråtandes? -Jag skulle bara försöka nå en resa med LH F på mitt SAS kreditkort..
Tänkte på det när jag såg gårdagens avsnitt. Fungerar denna kommentar? "Men okej då. Kan väl åka ekonomi någon gång då! "
 

ESSA

Medlem
Jag hade på riktigt, duktig "ångest" förra året när SAS kom med 1997:- ToR Arn-Pek/Sha...
Bokade, bokade av, bokade, bokade, bokade, bokade av, av, av... Grät en skvätt. *Suck*
 
Toppen