Mikado
Medlem
Med några tusenlappar kvar till årets första 2-4-1 vill jag vara beredd att boka höstens resa. Det lutar starkt mot open jaw till Bali med retur från Singapore. Har hittat bra biljetter till DPS med Turkish Dreamliner business men finns kanske något roligare som jag inte lyckats hitta. Hemresa är desto svårare, Air China eller Turkish står högst upp på listan nu och det känns sådär.
Har just nu poäng för oss i business men kan tänka mig att spara ihop lite till för att få åka first ena vägen.
Även öppen för andra destinationer i Asien (som erbjuder sol och bad i oktober) om ni har några andra förslag.
Har just nu poäng för oss i business men kan tänka mig att spara ihop lite till för att få åka first ena vägen.
- Varifrån vill du börja din resa? ARN
- Var är din destination? DPS, hem från SIN
- När vill/behöver du resa ut? 1-20 oktober
- När vill/behöver du komma hem? 15 oktober-3 november
- Hur länge vill du vara borta? 14-18 dagar
- Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
- I vilken kabinklass?
- First
- Business
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? *A (ej Air China eller Air India). Testar gärna Singapore Airlines, Eva Air eller ANA.
- Vad är din budget? 165 000 eurobonuspoäng + 2-4-1-voucher (el 195 000 poäng om vi åker first ena vägen)
- Vad är det viktigaste för dig?
- Upplevelsen ombord
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Kan tänka mig stopover i t.ex. Hongkong, Taipei, Seoul, Kuala Lumpur.
Även öppen för andra destinationer i Asien (som erbjuder sol och bad i oktober) om ni har några andra förslag.
Last edited: