Senaste nytt

BAEC Tier Points Run tråd

Gold Upgrade Vouchers och Gold Upgrade Vouchers for 2. Du betalar for tex premium eco och flyger business eller business till first. Gar att anvanda med Avios med sa man projsar I miles for business men flyger F.
Att använda dem på awards ska helst undvikas - det är ett ganska suboptimalt sätt att nyttja dessa om man inte har vouchers som håller på att gå ut.

Hej på er!
Är nybliven medlem här och är i jakt på hjälp av er erfarna :)
Är ute efter Gold och har 4 månader på mig (sitter på Silver) och undrar således om ni har tips på bra resmål för att få ihop 700TP. TP run :)
Gjort lite sökningar men kommer inte upp i så mycket TP utan att spendera skjortan...

Tackar för hjälp

En longhaul-resa till USA via HEL i EU och något byte i USA bör kunna ge (40+80+140+40+40)*2 = 680TP. Om du hittar bra pris till Hawaii kan du väl fortfarande komma upp i 1260 TP eller något sådant.

Om du vill göra något kortare tror jag @IPC_Mataveri har exempel på hur man kan skutta runt i norra UK en helg också...

Att använda dem på awards ska helst undvikas - det är ett ganska suboptimalt sätt att nyttja dessa om man inte har vouchers som håller på att gå ut.

Vilket jag rakade ut for forra perioden. Antingen vaska sista GUFen eller kora en enkel I F. Klart daligt varde for sjalva vouchern

En longhaul-resa till USA via HEL i EU och något byte i USA bör kunna ge (40+80+140+40+40)*2 = 680TP. Om du hittar bra pris till Hawaii kan du väl fortfarande komma upp i 1260 TP eller något sådant.

Om du vill göra något kortare tror jag @IPC_Mataveri har exempel på hur man kan skutta runt i norra UK en helg också...

Något sånt jag kollat på (utgör från CPH & GOT) men får leta billiga avgångar.
80TP mellan LHR och HEL är fint men dyrt om man ser på krona per TP..
UK vore ett bra alternativ. Vad tror du @IPC_Mataveri?

Inlägg från [Business class] Stockholm/Göteborg-London T/R, British Airways, fr 2.400 SEK inkl. skatter | Sida 4 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

160 Tier points för ca 256 EUR (ca 2.700 SEK).

screenshot20180910-06-ba-png.79464

Toppen