Senaste nytt

BAEC Tier Points Run tråd

agehall

Medlem
Tr

Tror det var något med vouchers men har inte koll.
Ah, är det en GUF2 eller 2xGUF1 man får kanske? Jag kommer inte ihåg och orkar inte googla just nu. Dessa kan vara riktigt användbara om man utnyttjar dem rätt. Det är dock inte helt enkelt, men det går om man kan planera in ett antal longhaul resor i bokad business.
 

sembl

Medlem
GUF2 vid 2500 och 2 GUFs vid 3500. Grymt bra värde om man använder dem rätt. Använde min GUF2 för mig och min fru till SYD I F för strax över 20k sek/pp och bokades i A klass. Så jag kommer att få 900TP och runt 100k avios p den resan nu i september. Har en GUf kvar som jag måste hitta på något kul med innan december. Igen, hemligheten är att använda GUFs via resebyrå som kan applicera dem rätt och boka F men du betalar för C.
 

MrDollar

Medlem
Hur fungerar BAEC? Får man x antal "TP" (tier points?) som räknas mot status vid en flygning? Sedan x antal avios som fungerar som extrapoäng?
 

Homer

Medlem
...och det slutar inte vid GGL

As you continue to fly with us, the annual Tier Points you earn unlock more rewards. At 6,000 annual Tier Points, you will receive a further two Gold Guest List Redemptions. And at 7,000, 8,000 and 9,000 annual Tier Points, you have a choice of benefits to enjoy: 50,000 Avios, Redemptions or Upgrade Vouchers
 

Ricci

Medlem

Attachments

  • upload_2018-8-8_14-48-21.png
    upload_2018-8-8_14-48-21.png
    424,1 KB · Visningar: 282
Toppen