Senaste nytt

BAEC Tier Points Run tråd

Last edited:
Lite ny på One World. Har några Finnair business till Asien på gång. Ska jag satsa på att kreditera dessa till BA eller Finnair eller någon annan One World spelare? Funderar även på AmeEx Platinum framgent för att bättra på Avios skörden.

Lite ny på One World. Har några Finnair business till Asien på gång. Ska jag satsa på att kreditera dessa till BA eller Finnair eller någon annan One World spelare? Funderar även på AmeEx Platinum framgent för att bättra på Avios skörden.
ingen ide att gå efter BA längre, vill du ha status med BA måste du flyga business med BA, annars är det näst intill omöjligt, jag hade krediterat till antingen QR eller Finnair.

Är dessa bokade via Finnair med AY-flygnummer?

För att snabbast nå status hos Finnair så borde man flyga antingen oneworld-partnerbolag eller codeshare på Finnair-metall

Är du helt "wild and crazy" kan du prova med Malaysia airlines :D Undertecknad ska försöka dra ihop till Emerald under året på ekonomiflighter:eek:

Toppen