Senaste nytt

BAEC Tier Points Run tråd

Senator

Moderator
480 Tier Points under April och Maj, vad skulle ni gurus rekommendera? :) Gärna på så kort tid som möjligt.

Det finns bra First priser till Boston för runt 30.000kr som inte kräver lör/sön Du gav ingen budget

(40+210) x 2. Om du har dina segment på BA/IB kan du annars ta en Qatarresa någonstans för lägre.
 

hg1980

Medlem
Grymt, you guys rock @Senator och @Homer En resa med Qatar är en riktigt bra idé, aldrig flugit med dem. Jag har mina BA segment. Är 480 från guld, och mitt medlemsår tar slut i Juni. Inte helt säker på att det är värt att köra en mileage run upp till guld då jag tycker silver ger ett bra värde, men tänkte köra guld ett år iallafall.
 
Grymt, you guys rock @Senator och @Homer En resa med Qatar är en riktigt bra idé, aldrig flugit med dem. Jag har mina BA segment. Är 480 från guld, och mitt medlemsår tar slut i Juni. Inte helt säker på att det är värt att köra en mileage run upp till guld då jag tycker silver ger ett bra värde, men tänkte köra guld ett år iallafall.
Husk at med BA gull får du soft landing til Silver også hvis du ikke rekvalifiserer til Gull (eller sølv)
 

trekker

Medlem
Annars ger det riktigt bra ned poäng att sitta och "tura" mellan MAN och LHR, med saxade biljetter brukar man kunna få in 80TP för ca £170. Går du hårt ut kan du äta och dricka ihop hela summan på planet och i loungen och därmed kunna säga att poängen var gratis! Funkar dock bättre för mig som bor i Manchester, men det kanske går från ARN också för liknande kostnad?
 
Toppen