Senaste nytt

BAEC Tier Points Run tråd

agehall

Medlem
Näe, jag har kollat routing-regler i EF och sedan mätt avstånd med GCMap.

Har du testat att söka utan hänsyn till platstillgång?

Edit: Gjorde en snabb sökning på matrix och får inte upp något alls. Matrix 3.0 är verkligen urusel imho. :(
 

trekker

Medlem
Näe, jag har kollat routing-regler i EF och sedan mätt avstånd med GCMap.

Har du testat att söka utan hänsyn till platstillgång?

Edit: Gjorde en snabb sökning på matrix och får inte upp något alls. Matrix 3.0 är verkligen urusel imho. :(
Det basta jag kan hitta ar om jag utesluter HEL och kor DUB-LHR- och sa vidare. Pa AA lyckas jag inte komma underfund hur man anvander avancerad routing. 1200 TP for 2200 Euro, kan jag bara komma pa nagot bra satt att dra in de sista 600 TP sa kanns detta som ett ganska bra alternativ.
 

agehall

Medlem
Hos AA kör du med att du vill ha 50 alternativ per segment och söker efter segmenten xxx-LHR, LCY-PHX, PHX-HNL och omvänt. Det luriga är sedan att hitta alternativet för första sträckan som ger xxx-HEL-LHR.
 

trekker

Medlem
Hos AA kör du med att du vill ha 50 alternativ per segment och söker efter segmenten xxx-LHR, LCY-PHX, PHX-HNL och omvänt. Det luriga är sedan att hitta alternativet för första sträckan som ger xxx-HEL-LHR.
Tack for hjalpen, jag tror jag borjar fa klam pa det har nu. Har hittat nastan vad jag soker nu, hoppas bara att jag fortfarande kan da detta pris nar jag vet vilken vecka jag kan aka......
 

trekker

Medlem
Sista fraga, kommer priserna pa denna dealen ga upp efter 27:e Jan da BA's sale ar klar? Jag gissar att svaret ar ja sa bokning borde goras narmsta dagarna.
 

nota bene

Medlem
Vetefan vart jag ska fråga, men ställer den här iaf (gäller en *A biljett, men det gör ingen skillnad).

Sitter med en bokning jag vill göra som tillåter följande routing:

1. HNL-GUM-HKG
2. HNL-WP/UA/HA-OGG/MKK/LNY/LIH/KOA/JHM/ITO-WP/UA/HA-HNL-GUM-
HKG
3. HNL-TYO/OSA-UA/NH-TYO/OSA-UA/NH-HKG
4. HNL-WP/UA/HA-OGG/MKK/LNY/LIH/KOA/JHM/ITO-WP/UA/HA-HNL-TYO/
OSA-UA/NH-TYO/OSA-UA/NH-HKG
5. HNL-TYO/OSA-UA/NH-TYO/OSA-UA/NH-SEL-OZ-HKG
6. HNL-WP/UA/HA-OGG/MKK/LNY/LIH/KOA/JHM/ITO-WP/UA/HA-HNL-TYO/
OSA-UA/NH-TYO/OSA-UA/NH-SEL-OZ-HKG

Innebär sista raden att jag MÅSTE åka den något irriterande vägen HKG-SEL-OSA-TYO-HNL-OGG-HNL eller kan jag helt enkelt kapa den sista loven till OGG?
 

Treo

Medlem
Vetefan vart jag ska fråga, men ställer den här iaf (gäller en *A biljett, men det gör ingen skillnad).

Sitter med en bokning jag vill göra som tillåter följande routing:

Innebär sista raden att jag MÅSTE åka den något irriterande vägen HKG-SEL-OSA-TYO-HNL-OGG-HNL eller kan jag helt enkelt kapa den sista loven till OGG?

Raden ovanför (5) beskriver just det du frågar om (HKG-SEL-OSA-TYO-HNL), så ja.
 
Toppen