Senaste nytt

BAEC-Gold, återkval på 800 Tier Points, fortfarande???

nota bene

Medlem
Det där såg ju inte så kul ut, även om det verkar som att du klarar den nyare gränsen så är det ju inte roligt att förutsättningarna ändras. Du kan ju testa att klaga och bifoga "beviset" när du närmar dig 800 TP.

Vad är gränsen för nästa nivå efter guld, Guest List eller vad det nu heter?
GGL (Gold Guest List) ligger på 5000 TP på ett år alternativt 6000 på två år.
 

Senator

Moderator
Så, nu har jag talat med min favorit agent hos BA i Bremen, och jag tror att jag förstår vad som gäller... med fokus på tror....

Det är medlemmar med brytpunkt innan utgången av mars - 2015 som har möjligheten att förlänga. Så jag har "förbrukat" mina möjligheter kan man säga...Så jag behöver nu 1 500 Tier Points.. Min resa över jul och nyår ger mig ca 700 och jag har redan 120 så jag klarar mig nog med en resa till + några London reser nästa år...
 

AABack2ARN

Medlem
Det här med att ha individuella medlemsår har sina nackdelar när det kommer till förändringar (främst de som kan uppfattas negativt)...
 

Homer

Medlem
Så, nu har jag talat med min favorit agent hos BA i Bremen, och jag tror att jag förstår vad som gäller... med fokus på tror....

Det är medlemmar med brytpunkt innan utgången av mars - 2015 som har möjligheten att förlänga. Så jag har "förbrukat" mina möjligheter kan man säga...Så jag behöver nu 1 500 Tier Points.. Min resa över jul och nyår ger mig ca 700 och jag har redan 120 så jag klarar mig nog med en resa till + några London reser nästa år...


Förklarar inte varför mitt konto med brytpunkt i maj fortfarande visar 800,
ska bli intressant att se vad som händer när jag passerar 800, vilket blir i januari.
 
Toppen