Senaste nytt

BA Visa 2-4-1 (2 för 1) voucher

Är det bara jag som inte hittar några 2-4-1 award resor med BA just nu? Flight finder får jag inte alls att funka och månadsvis sökning ger inte heller nåt.
Någon enstaka plats till NYC har jag hittat, annars är det tomt. Typiskt när man för en gångs skull lyckats få ihop en 2-4-1 voucher. Att dom släppt fler awardplatser är i varje fall inget jag kan se eller ana mej till.
Jag rekommenderar American Airlines webbsida för sökning av British Airways awardplatser med 2-4-1 voucher.
Information om hur man söker finns här och sedan vänligen läs avsnittet: "Sökning genom American Airlines AAdvantage webbsida"
http://www.businessclass.se/forum/threads/guide-söka-bonusresor-online-–-oneworld-ver-2014.17144/

Någon som är sugen på SFO i 1:a klass?
Dit finns naturligtvis inga platser så det blir till att hitta annan rutt,
finns en del till Denver exempelvis.

SFO.jpg

Någon som är sugen på SFO i 1:a klass?
Dit finns naturligtvis inga platser så det blir till att hitta annan rutt,
finns en del till Denver exempelvis.
Jag kunde hitta några datum med 2 BA First class awardplatser till bl a Boston, Chicago, Dallas, Phoenix för avresa i oktober.

Jag kunde hitta några datum med 2 BA First class awardplatser till bl a Boston, Chicago, Dallas, Phoenix för avresa i oktober.

Bra med platser till Houston också
Till Barbados finns det massor båda vägarna i augusti/september (inte så bra väder då tror jag)

Toppen