BA Visa 2-4-1 (2 för 1) voucher

Tanken är att jag och frun köper två biljetter samt att svärföräldrarna kör 241 så vill helst åka samma dag

Någon som vet om BA förlänger "companion voucher" i ytterligare ett år om man inte använder den?

Enligt villkoren gör de inte det men har någon frågat BA och hur samarbetsvilliga var de då?

BA släppte platser CPH-LHR i business 2 dagar på min förra bonusresa. Nu var detta i maj 2013 men chansen finns alltså.

CX4ever skrev:Någon som vet om BA förlänger "companion voucher" i ytterligare ett år om man inte använder den?Enligt villkoren gör de inte det men har någon frågat BA och hur samarbetsvilliga var de då?Klicka för att utvidga...
Jag fick en voucher förlängd förra året men det krävdes rejält med diskussioner, och detta trots att jag hade ett ytterst bra skäl.

Om det är någon som är sugen på Bermuda(BDA) så är tillgängligheten i First extremt bra

även över jul/nyår, vissa dagar 4-5 platser.

Alf skrev:Hittade ingen dag med lediga flyg, varken ut eller hem. Sökte 25-28/12 och 1-3/1.Klicka för att utvidga...

Finns 2 platser

ut 23+24/12

hem 1/1

upload_2014-8-8_13-31-8-png.27269

Jens E. Kom precis från Dubai. Vi åker alltid i Aug på en resa med jobbet. Det var såklart varmt men det är AC överallt. Gillar man att sola är det toppen om du har pool. Okt tror jag skulle vara perfekt.

Hej! Min fru och jag har bara några tusen kvar till varsin voucher på våra båda BA VISA kort. Nu ska vi göra ett stort inköp till, så vi skulle kunna nå upp till en tredje voucher innan året är slut. Om man t ex låter en förälder få ett BA VISA samt anmäler denne till min och min frus Household Account - ställs då vouchern ut på förälderns namn och måste denne då resa för att vouchern ska kunna utnyttjas eller kan jag och min fru använda även denna tredje voucher med en sådan lösning?

rivalsons skrev:Hej! Min fru och jag har bara några tusen kvar till varsin voucher på våra båda BA VISA kort. Nu ska vi göra ett stort inköp till, så vi skulle kunna nå upp till en tredje voucher innan året är slut. Om man t ex låter en förälder få ett BA VISA samt anmäler denne till min och min frus Household Account - ställs då vouchern ut på förälderns namn ochmåste denne då resa för att vouchern ska kunna utnyttjas eller kan jag och min fru använda även denna tredje voucher med en sådan lösning?Klicka för att utvidga...

ja

Stefan62 skrev:Hm...vilken frågeställning svarade "Homer" på?Klicka för att utvidga...

Denna uppfattade jag...

rivalsons skrev:Hej! Min fru och jag har bara några tusen kvar till varsin voucher på våra båda BA VISA kort. Nu ska vi göra ett stort inköp till, så vi skulle kunna nå upp till en tredje voucher innan året är slut. Om man t ex låter en förälder få ett BA VISA samt anmäler denne till min och min frus Household Account - ställs då vouchern ut på förälderns namn och måste denne då resa för att vouchern ska kunna utnyttjas eller kan jag och min fru använda även denna tredje voucher med en sådan lösning?Klicka för att utvidga...

Back