Jag tolkade det som han svarade på det han fetmarkeratDenna uppfattade jag...
Jag tolkade det som han svarade på det han fetmarkeratDenna uppfattade jag...
Jo, du kan boka en resa åt din hustru, men någon annan i ditt household account måste åka med henne då vouchern är just 2-4-1 (åk två och betala poäng för en).Om jag inte kan resa med min voucher innan den går ut i november, kan jag alltså inte på något sätt få användning av den - t.ex. genom att min fru i samma household account bokar en resa?
Ja, då är alltså fru + fruns syster helt ok!?Jo, du kan boka en resa åt din hustru, men någon annan i ditt household account måste åka med henne då vouchern är just 2-4-1 (åk två och betala poäng för en).
Absolut! Det borde funka, men svägerskan måste gissningsvis vara i ditt household account. Kanske räcker det att hon ligger som "Family & Friends", men är lite osäker, då jag själv ej provat detta. Du kan prova lägga in svägerskan i Family & Friends först och om det inte räcker skapa ett extrakonto åt svägerskan i ditt household account.Ja, då är alltså fru + fruns syster helt ok!?
Absolut! Det borde funka, men svägerskan måste gissningsvis vara i ditt household account. Kanske räcker det att hon ligger som "Family & Friends", men är lite osäker, då jag själv ej provat detta. Du kan prova lägga in svägerskan i Family & Friends först och om det inte räcker skapa ett extrakonto åt svägerskan i ditt household account.