agehall
Medlem
känns ju drygt att göra det båda vägarna...
Känns som dagens I-landsproblem att man måste spendera två nätter i NYC..
känns ju drygt att göra det båda vägarna...
Känns som dagens I-landsproblem att man måste spendera två nätter i NYC..![]()
Har inte orkat googla osv, men bokade i alla fall en resa arn - lcy - jfk, hade planerat allt i minsta detalj med start för intjäning av tp och avios. Men märkte sedan att det står 0 på båda. får du inga poäng/avois alls när du kör 241? borde inte 1 av resenärerna i alla fall få det?
Har inte orkat googla osv, men bokade i alla fall en resa arn - lcy - jfk, hade planerat allt i minsta detalj med start för intjäning av tp och avios. Men märkte sedan att det står 0 på båda. får du inga poäng/avois alls när du kör 241? borde inte 1 av resenärerna i alla fall få det?
Haha! ja hade inte det varit en bra deal? funderar faktiskt helt ärligt på att köpa resan istället, då jag når silver på denna resa enbart nästa år då. Men om jag köper resan utan 241 finns ju följande alternativ:
1. Betala allt cash = full TP intjäning.
2. Betala cash + avois = kan du tjäna tp här med?
Är det någon som lyckats ändra datum för en 2-4-1 bokning online?
Jag får ständigt det här meddelandet
Sorry, we have encountered a problem. Please call your local British Airways office to change this booking.
visst man kan ju ringa men eftersom de släpper platser vid midninght GMT 355 dagar före så är
ju platserna borta innan någon svarat, om det handlar om de superattraktiva destinationerna.