sunkan
Medlem
Börjar bli galet frustrerad på Entercard nu. Jag nådde gränsen för min companion voucher i slutet av november förra året och har jagat Entercard sedan årsskiftet. För drygt två veckor sedan lyckades de iaf lägga in på nytt att jag skulle få min voucher. Nu har jag pratat med dem igen både igår och idag.
Min voucher ska komma men tydligen så kan skickar de bara ut nya vouchers en gång i månaden vilket innebär att jag inte kommer få den förrän tidigast i slutet av maj. Jag hade hoppats kunna nyttja den runt påsk nästa år vilket med största sannolikhet inte kommer lyckas. Vouchern kommer med största sannolikhet bli helt värdelös för min del om jag inte har ordentligt flax med att hitta tillgänglighet...
Utan en fungerande 2-4-1 är ju värdet av kortet starkt devalverat!
/Christian
Min voucher ska komma men tydligen så kan skickar de bara ut nya vouchers en gång i månaden vilket innebär att jag inte kommer få den förrän tidigast i slutet av maj. Jag hade hoppats kunna nyttja den runt påsk nästa år vilket med största sannolikhet inte kommer lyckas. Vouchern kommer med största sannolikhet bli helt värdelös för min del om jag inte har ordentligt flax med att hitta tillgänglighet...
Utan en fungerande 2-4-1 är ju värdet av kortet starkt devalverat!
/Christian