Senaste nytt

Bästa platserna i SAS nya PLUS-kabin

Flög precis i helgen till Lax på A plats på vägen dit och man fick se sol, solnedgång, mörker, soluppgång innan man landar. Man flyger så långt norrut att solen går ner mitt på dagen typ.

Jag är 185 och tycker rad 20 är lite jobbig då jag inte kan sträcka benen helt. Rad 22 saknar fönster så den vill man undvika

Så här såg det ut från A säte ungefär halvvägs genom flighten till LAX i lördags.
20170204_141346.jpg
20170204_163219.jpg

Vackert!

Jag bokade 23G nu i vilket fall som helst. Har sådan beslutsångest. Kanske en fönster plats på 26 är bättre? Jag vill verkligen inte sitta obekvämt på en långflygning igen.
Sitter du vid gången kan du ju alltid peta ut benen där också om du behöver sträcka lite extra. Rad 20 och 22 bör nog undvikas. Rad 20 kan ju vara ok om man petar ut fötterna o gången men de lär bli påkörda eller någon som snubblar på dom.

Ja det är på A330E (osäker på om det är samma på A330).
Svaret var dock till en som åker till Los Angeles och då är det A330E om inget konstigt inträffar.
Är det inte så bara att sätet är lite missanpassat gentemot fönstret och att man måste luta sig fram för att se ut genom det?

Toppen