Senaste nytt

Bästa platserna i business på Swiss 777

bankb

Medlem
Det funkar bara om det finns awardplatser i First lediga, så kanske du kan kolla med Miles&More sökverktyg om detta finns, eftersom de inte visas för övriga Star Alliance

Inget tillgängligt tyvärr. Får se hur fullbokat det är och hur man då står sig med ett lågt bud... hoppas inte allt för mycket :)
 
Denna som jag själv vill åt. Gäller att ligga på låset från att incheckning börjar för att komma åt platserna som finns tillgängligt här. Mycket som blockas åt HON innan ordinarie incheckning.
Ikke bare HON men Senator (gold) også. Den lille kabinen etter First er alle plassene bra. De første reservert for HON/Senator.
 

Tongen2

Medlem
Tallinn kunde inte boka åt mig pga seat block. Hur gör man om man är EBG för att förboka dessa platser?
Jag bokade en award och sedan gick jag in på Swiss hemsida och sökte efter bokningen och kunde välja säte 5D därigenom. Kostade inget, är EBG. Vill minnas att 4F och 5F såg ut som att de var blockade dock, både på Swiss hemsida och på expertflyer. Så jag kanske hade tur att 5D inte var blockerad i detta fallet. Men prova deras hemsida :)
 
Toppen