Coco
Medlem
Synd att lurarnas brusreducering endast fungerar med Sony Xperia Z2. För priset var verkligen bra i övrigt.
Hämtade ut ett par från teknikmagasinet precis, 350 spänn. Första intryck var verkligen bättre än förväntat. Blir kul att jämföra ombord flyget med qc15... Men för det här priset och storleken, så känns det spontant som att Bose blir pensionerad![]()
Har tyvärr ingen flygning förrän slutet av oktober, så berätta gärna hur det går när du varit i luften. Lite OT, men måste säga att jag är oerhört nöjd med Z2, har haft Iphone länge, provade Nokia med Windows mobile för ett halvår sedan, förmodligen det sämsta jag varit med om. Vad har du att säga om din?
Och fler färger att välja blandJa, de kom häromdagen. Den enda förbättringen jag kunde läsa mig till, är att man kan lyssna på musik även om man inte har ström till lurarna. I övrigt kändes det mest som en ny, dyrare variant av QC15.
Känner man att Bose egna färger inte räcker och man har lust att betala för sig finns oändliga möjligheter.Och fler färger att välja bland![]()
Hoppas att Bose kör med samma trade-in program som tidigare med nya QC25. Tror nog att jag byter in mina QC15 när de pajar.