Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Något högre 'brus' eller vad man ska säga mot qc15, men tar man även med priset i beräkning vinner sony lugnt. Men jag körde sony och sen qc15 på och jisses vad tyst det blev :D

Hämtade ut ett par från teknikmagasinet precis, 350 spänn. Första intryck var verkligen bättre än förväntat. Blir kul att jämföra ombord flyget med qc15... Men för det här priset och storleken, så känns det spontant som att Bose blir pensionerad ;)

Har tyvärr ingen flygning förrän slutet av oktober, så berätta gärna hur det går när du varit i luften. Lite OT, men måste säga att jag är oerhört nöjd med Z2, har haft Iphone länge, provade Nokia med Windows mobile för ett halvår sedan, förmodligen det sämsta jag varit med om. Vad har du att säga om din?

Har tyvärr ingen flygning förrän slutet av oktober, så berätta gärna hur det går när du varit i luften. Lite OT, men måste säga att jag är oerhört nöjd med Z2, har haft Iphone länge, provade Nokia med Windows mobile för ett halvår sedan, förmodligen det sämsta jag varit med om. Vad har du att säga om din?

Ska testa under veckan så skriver jag en recension! Håller med om luren :)

Jag fick ett mail för ett tag sedan från Bose att de skulle komma med ett par nya som jag tror ska ersätta QC15. De nya heter QC25 men de var med sladd.

Ja, de kom häromdagen. Den enda förbättringen jag kunde läsa mig till, är att man kan lyssna på musik även om man inte har ström till lurarna. I övrigt kändes det mest som en ny, dyrare variant av QC15.

Ja, de kom häromdagen. Den enda förbättringen jag kunde läsa mig till, är att man kan lyssna på musik även om man inte har ström till lurarna. I övrigt kändes det mest som en ny, dyrare variant av QC15.
Och fler färger att välja bland ;)

Hoppas att Bose kör med samma trade-in program som tidigare med nya QC25. Tror nog att jag byter in mina QC15 när de pajar.

Hoppas att Bose kör med samma trade-in program som tidigare med nya QC25. Tror nog att jag byter in mina QC15 när de pajar.

Har för mig att det var rätt fördelaktigt? Jag köpte nyligen ett par QC15 då Elgiganten sålde billigt, så det känns lite motigt nu, även om det var ett bra pris :)

Toppen