Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Bose QC15 finns i Shanghai som kopia men med utomordentligt ljud och jag har inte kunnat höra någon skillnad på det par jag har och det jag köpt nu till en kompis (kopian). För 500 kronor har man kopian i sin hand med alla tillbehör. Vill du köpa så åk till "Junk market" på Nanjing West road 580. Dom kommer ge dig ett pris på 1000 RMB först men kommer du ned till 450 så har du det rätta priset för dessa..
Det skulle man jo have vidste for en måned siden... Det må blive en ny tur til Shanghai istedet.

johhenrik I så fall kan det ju vara läge att ses. Är i Shanghai dom dagarna, kommer från TPE vid 18 tiden den 7:e och lyfter mot ARN med BA i F den 12. Varför inte byta din hemresa och åka med samma?

Jag flyger till Bangkok den 11, så blir lite bökigt. ;) Men jag hojtar till när jag är framme. Kommer bo på IC Shanghai Puxi dena gången. Var halva priset mot IC Ruijin nämligen. Plus, deras rum är fantastiskt mycket bättre, även om det ligger lite off till. Jag har inte bott där under jobbvecka, så det blir ett litet experiment. :)

Den hugade kan säkert få ner priset ännu mer.
Erbjuds man ett pris kan man testa att kontra med 10% av det beloppet.
Sedan möter man säljaren i små steg. I slutet höjer man bara med nån enstaka ¥, för att visa att man är klar.
Fast har man bråttom eller struntar i småslantarna går man ju med på det som bjuds.
Själv ser jag det som en sport att komma nära deras "smärtgräns".
Elektronik köps gärna där andra har bra erfarenhet av. Det flödar över av lurendrejerier.

Längtar tillbaka och ska skriva upp Bose på inköpslistan.
Kul att höra att Traveller testat med gott resultat!

Fick tag i ett par AKG k 490NC för 1500 på elgiganten. Någon som köpt och lämnat tillbaka. Återstår och se om det var ett bra köp. De är iaf jäkligt små när man viker ihop dem, halva storleken mot qc-15. Troligen är Bose lite bättre på NC, men tycker ljudet är bättre i AKG. Blir en långresa till helgen till Mexico så där kommer de sättas på test.

Såg att Elgiganten har Bose QuietComfort 15 för 1790 kr som kampanj. Har inte några brusreducerande lurar. Kanske dags att slå till? Priset verkar bra och ni verkar vara väldigt många nöjda som har dessa lurar. Är det något att fundera över eller bara slå till?

Såg att Elgiganten har Bose QuietComfort 15 för 1790 kr som kampanj. Har inte några brusreducerande lurar. Kanske dags att slå till? Priset verkar bra och ni verkar vara väldigt många nöjda som har dessa lurar. Är det något att fundera över eller bara slå till?
Kampanjen diskuterades i http://www.businessclass.se/forum/o...-qc15-pa-arlanda-terminal-2-a.html#post248389 (av någon anledning) och sammanfattningen är att det är ett mycket bra pris på ett par mycket bra lurar.

Har du användning av dem tycker jag det helt klart är läge att investera!

Det är inte så mycket att fundera på Trumis. Det är ett riktigt bra pris (säger jag som köpte ett par i USA för 2000 i början av sommaren).

Jag köpte ett par i tisdags för 1790:- på Elgiganten.
Kändes som ett bra köp då dom skyltades med 269€ på TXL.

Toppen