Inga problem!Vet du om de funkar bra med Teams?
Inga problem!Vet du om de funkar bra med Teams?
Om du gillade Sonos Ace kan jag tänka mig att det kommer komma bra deals under black friday givet att de sägs ha floppat försäljningsmässigt (volymen ska ligga på en tiondel av vad de förväntat).Tjenare.
Har börjat kika på nya over-ear lurar. Var länge sen jag hade ett par och så körde jag Bose Quiet Comfort (kommer inte ihåg vilken modell). Sen dess har jag kört uteslutande AirPods (ink pro) och trivs med dem. Men vill ha något att byta med. Blev lite sugen på nya när Sonos Ace kom och har också provat dem. Satt väldigt skönt. Men tänkte kolla med er som har mer insikt. Har ni andra tips på hörlurar upp till Ace prisklassen? (Eller ska man hoppa dem totalt?)
Ska ju naturligtvis funka på resan men också framför datorn, inklusive samtal, till telefonen osv. Trådlöst är ett krav men gärna funktion för att koppla in dem om det behövs. Har allt annat i Apple men tycker AirPod Max känns lite väl dyra för funktionen.
Tack för tips.
Föredrar in-ear generellt, men Sony XM5 är väldigt bra på flyget för migTjenare.
Har börjat kika på nya over-ear lurar. Var länge sen jag hade ett par och så körde jag Bose Quiet Comfort (kommer inte ihåg vilken modell). Sen dess har jag kört uteslutande AirPods (ink pro) och trivs med dem. Men vill ha något att byta med. Blev lite sugen på nya när Sonos Ace kom och har också provat dem. Satt väldigt skönt. Men tänkte kolla med er som har mer insikt. Har ni andra tips på hörlurar upp till Ace prisklassen? (Eller ska man hoppa dem totalt?)
Ska ju naturligtvis funka på resan men också framför datorn, inklusive samtal, till telefonen osv. Trådlöst är ett krav men gärna funktion för att koppla in dem om det behövs. Har allt annat i Apple men tycker AirPod Max känns lite väl dyra för funktionen.
Tack för tips.
Ja, hade en lite baktanke med black friday. Angående Sonos Ace, känt på dem innan och lyssnat lite snabbt på flygplatsen. Så inte mycket mer. Försöker läsa till mig lite tips för att komma in vad som är bra och inte.Om du gillade Sonos Ace kan jag tänka mig att det kommer komma bra deals under black friday givet att de sägs ha floppat försäljningsmässigt (volymen ska ligga på en tiondel av vad de förväntat).
Jag hade absolut tittat på Bowers & Wilkins PX8 om du funderar på Sonos Ace. Har inte testat Sonos själv, men de recensioner jag läst är inte direkt positiva.Tjenare.
Tack för tips.
Både Sony WH och Bose Q serier stämmer in på detta.Vilka lurar ska man köpa om första prio är att de täcker öronen helt och ligger an mot huvudet i stället för öronen? Jag tycker ofta lurar som ligger på öronen blir obekväma och varma efter ett tag och tänker att såna som sväljer hela örat skulle ge bättre komfort över tid.