Jag har kört med Lay'n'Go i flera år och är supernöjd. Fantastisk överblick, lätt att dra ihop och går att hänga och lägga överallt.
Lay-n-Go TRAVELER Black<br />(20in. Diameter)
Lay-n-Go TRAVELER Black<br />(20in. Diameter)
Fick en utskällning på Frankfurt för att jag inte tagit ur innehållet i necessären. I Helsingfors fick de köra om allt också men där slapp jag en tillrättavisning.Ligger med. Tar ur dator och Ipad bara. Har alltid gått bra ( har aldrig besökt Billund dock![]()
Fick en utskällning på Frankfurt för att jag inte tagit ur innehållet i necessären. I Helsingfors fick de köra om allt också men där slapp jag en tillrättavisning.
Fick påbackning vid säkerhetskontrollen i UME idag, och sambon fick det på samma flygplats i fredags. Vi kör båda med Sea To Summits resenecessär som genomskinlig, återförslutningsbar och mindre än en liter. Har inte haft några problem att resa med den tidigare i varken Sverige, Europa eller Asien. De hänvisade till någon ny regeländring som trädde i kraft 1 mars 2018. Är detta något som har implementerats på andra ställen, eller är det bara en egen tolkning de har börjat med i Umeå?