Testa BillundHar passerat säkert femton kontroller både Heatrow, JFK, MIA, LAX mfl med den. Ingen har frågat mig eller bett mig packa i plastpåse.
Använder en liten necessär i kabinväskan med några förpackningar under 75 ml. Typ tandkräm, tandborste/rakhyvel etc om checkat bagage tappas bort. Bryr mig aldrig om att packa om innehållet separat i ziplock plastpåse etc. Har passerat säkert femton kontroller både Heatrow, JFK, MIA, LAX mfl med den. Ingen har frågat mig eller bett mig packa i plastpåse. Tror storleken på förpackningarna är det viktigaste. Som riktig necessär i checkat baggage kör jag Coach i svart läder, snyggare finns inte. Älskar Coach produkter så snygga och slits inte ut.
Jag kör också SAS gamla necessär i handbagaget och sedan har jag en större som får gå med det incheckade bagaget dvs om jag skall vara borta en längre tid. Jag samlade på mig lite extra SAS necessärer om plasten skulle gå sönder...Har SAS fortfarande dessa genomskinliga necessärer för biz longhaul? Det vore en excuse att ta SK flyg nästa gång (har inte åkt SK longhaul Biz för på länge)
Min nuvarande SK necessär gick sönder och jag gillade den. Har flera olika från andra flygbolag men de är bara att kasta bort. Om någonsin SAS gjort mig glad så var det den första necessären jag fick. Nu får jag nöja mig med minigrip plastpåsar som är iof mycket bra![]()
Jag kör också SAS gamla necessär i handbagaget och sedan har jag en större som får gå med det incheckade bagaget dvs om jag skall vara borta en längre tid. Jag samlade på mig lite extra SAS necessärer om plasten skulle gå sönder...
Visa bifogad bild 46345
Jag vet och det var därför jag samlade på mig lite extra istället för att slänga dem.Den får du inte i Business längre, är en liknande i grått tyg.