Senaste nytt

Bästa lounge i Bangkok

TP12

Medlem
Om jag hinner, kan jag svara inom 2,5 timme. Men risken är stor att Anantara Siams lounge är så mkt bättre att jag stannar till sista sekund :D
Hade några dagar i loungen hos Anantara Siam förra veckan - bra lounge men hade nog inte suttit där flera timmar istället för att vara ute på flyplatsen.
 

Rickard_O

Medlem
Besökte EVA loungen för några dagar sedan. Var okej, men tycker den är för mörk (svart/mörk inredning), och matutbudet imponerade mig inte.

Sånt här är ju väldigt subjektivt, jag gillade ju verkligen att de va mörkt och lite "mysigare" i loungen.
När jag va där i somras va jag kronbakis och dom hade pizza, dimsum och glass, kunde liksom inte vara bättre för min del :D
 
Hade några dagar i loungen hos Anantara Siam förra veckan - bra lounge men hade nog inte suttit där flera timmar istället för att vara ute på flyplatsen.
Då undrar jag vilken lounge jag ska till? :D
Så här långt är alla långt ifrån Anantara. Silver Kris (champagne) bäst så här långt, men inte PP.
 

TP12

Medlem
Då undrar jag vilken lounge jag ska till? :D
Så här långt är alla långt ifrån Anantara. Silver Kris (champagne) bäst så här långt, men inte PP.
Vi hängde på Silverkris men hade inte mkt tid på flygplatsen pga hyfsat tidig flight till Singapore och den loungen var precis vid gate.

En av Thailoungerna är markant bättre än de andra så scouta runt lite :)
 
Instämmer helt, hann testa alla tre och Singapores var överlägset bäst tyckte vi. Enda minuset var avsaknaden av dusch, men det löste sig fint hos EVA.
När jag har en sen avgång med Thai så brukar jag checka in runt 6-7 på kvällen och startar då med 3 rätters hos Singapore, fortsätter sedan till EVA för en dusch och lite rapporter och mail, glass mm medan jag avrundar hos Thai i baren vid A/B gaterna. Thai avgår oftast från A/B/C och det blir lite vandring men jag tycker det är lite kul :D Oftast besöker jag inte TK loungen.
 
Toppen