Air Canada tycker jag har det bästa duscharna.
Är det receptionen som fixar så man kommer åt duscharna i dessa lounger eller skall man be någon av de som jobbar med att rensa borden?Uniteds är riktigt, riktigt bra!
Jag har bara druckit champagne hos AC, men hos United så finns det värdinnor vid duscharna som fixar och ger handduk och tilldelar duschen.Är det receptionen som fixar så man kommer åt duscharna i dessa lounger eller skall man be någon av de som jobbar med att rensa borden?
När jag var i Air Canada loungen så var det i receptionen.Är det receptionen som fixar så man kommer åt duscharna i dessa lounger eller skall man be någon av de som jobbar med att rensa borden?
Synd. Du får testa United någon annan gång.Kan rapportera hur det gick;
När jag kom till United vid 19 hade deras duschar stängt. Bara Singapore hade öppna duschar så sent sa receptionen. Begav mig dit och fick en dusch direkt.
Själva duschrummet i Singapore-loungen ger jag bara tre stjärnor av fem. Kändes redan lite slitet och undrar om inte det satt lite mögel högt upp på väggen. Också slut på alla amenities utom vanlig duschkräm. Men skönt att duscha av sig i alla fall.
Shower attendant får dock fem stjärnor. Mycket trevlig, hjälpsam och korrekt. Bad om ursäkt för att allt var slut på trevligt sätt.