Skippa transferbussen, kostar ca £5 per man och går inte superofta. Ta istället valfri röd London buss. De är gratis inom flygplatsområdet, inklusive hotell gatan. Tar max 4-5 min att åka och stannar på gatan utanför.Då sitter man och funderar... Flyger med sas till LHR med kvällsplanet en fredag i höst med hela familjen.
Planen var att ta in på ett hotel och sova ut för att sen hämta hyrbilen och dra vidare dagen efter, men vilket hotel ska man välja som är smidig att ta sig till med två trötta barn? Sen så ska man ju få tag på en hyrbil dagen efter så det är bra om även det är smidigt att lösa.
Park inn verkar ju vettigt, de har en egen transferbuss vad jag har förstått, var går den i från?
Skippa transferbussen, kostar ca £5 per man och går inte superofta. Ta istället valfri röd London buss. De är gratis inom flygplatsområdet, inklusive hotell gatan. Tar max 4-5 min att åka och stannar på gatan utanför.
FREE Heathrow Hotel Transfers Using Local London Buses
Helt enig, och båda ligger med några meter från varandra.Om valet står mellan Radisson Blu och Park Inn skulle jag välja Park Inn, om man inte kan få Radisson Blu betydligt billigare än Park Inn.
med två barnstolar?Ta en Uber och slipp alla problem...