Senaste nytt

Bästa Economy i Europa?

Säger Turkish utan tvekan! Men även Aegean har en väldigt bra ekonomi-klass. Alltid vara varm mat med gott vin och lite mer lättklädda flygvärdinnor :cool:

Vilken ålder är det på dem då? Det behöver ju inte vara en positiv sak om vi säger så...

Jane Fonda är ju 74 ;) Kanske dock är tveksamt om hon är representativ för den generella turkiska befolkningen i samma åldersgrupp (inget specifikt om Turkiska kvinnor)

Jane Fonda är ju 74 ;) Kanske dock är tveksamt om hon är representativ för den generella turkiska befolkningen i samma åldersgrupp (inget specifikt om Turkiska kvinnor)

Gotah pratar väl om Grekiskor? oförlåtligt att blanda ihop Turkar och Greker
nästan värre än att blanda ihop Skottar och Engelsmän :p

Ja, verkligen.
Akta dig Palazzi. Kanske de kräver en astronomisk summa av skadestånd. :p

Skadestånd till grekisk turk - DN.SE

DN.se skrev:
En grekisk pensionär vars porträtt använts i lanseringen av en turkisk yoghurt får 1,7 miljoner kronor för att dra tillbaka en stämning mot det småländska mejeriet.

Den grekiske 77-åringen, från Delfi, hade begärt 50 miljoner kronor i en stämningsansökan sedan Lindahls mejeriprodukter från Jönköping kallat honom "turkgubbe" i sin marknadsföring av en turkisk yoghurt.

Nu har han gjort upp med mejeriet, som får betala 1,7 miljoner kronor för att slippa fortsatt rättsprocess och även få använda bilden på sina yoghurtförpackningar.

Ber om ursäkt till GOTATH (och alla greker, turkar, grek-turkar, turk-greker, grek-cyprioter som kan ha upprörts;)) Läste bara "Säger Turkish utan tvekan!" och sedan kommentaren om deras utstyrslar. Missade den lilla detaljen att Aegean stod nämnt i mitten också...:rolleyes:

Har aldrig flugit med Aegean, så det förklarar ju att jag inte sett dessa vackra lättklädda kvinnor (vackra la jag till själv:p).

Last edited:
Ber om ursäkt till GOTAH (och alla greker, turkar, grek-turkar, turk-greker, grek-cyprioter som kan ha upprörts;)) Läste bara "Säger Turkish utan tvekan!" och sedan kommentaren om deras utstyrslar. Missade den lilla detaljen att Aegean stod nämnt i mitten också...:rolleyes:

Har aldrig flugit med Aegean, så det förklarar ju att jag inte sett dessa vackra lättklädda kvinnor (vackra la jag till själv:p).

Haha. Apology accepted. Även om mitt användarnamn var felstavat ;) Inte Gotah,utan Gotath! :)

Säger Turkish utan tvekan! Men även Aegean har en väldigt bra ekonomi-klass. Alltid vara varm mat med gott
vin och lite mer lättklädda flygvärdinnor :cool:

Ser deras kläder ut så här? (inte gubbarna i mitten utan kvinnorna vid sidan)
Aegean Airlines | First Aegean and Lufthansa code-share flights take off.

Det ser ut som Olympic Airways(OA, annat grekiskt flygbolag) har också liknande kortarmade kläder.
Boarding.no : Olympic Air appoints AVIAREPS its GSA for Austria

Toppen