Senaste nytt

Bästa Economy i Europa?

Om man bara ska se till vad man får i form av fri mat ombord så är Air Malta rätt så generöst i ekonomi... Dock skyr jag det flygbolaget som pesten av andra orsaker...

Min favorit i ekonomi inom Europa måste nog bli Swiss.

Jag tycker det är mer intressant att så många röstar på TK. Jag tycker inte att TK är speciellt mycket bättre än någon annan.

Ska jag vara helt ärlig så tycker jag inte det är jättestor skillnad på economy intra-europoe. Men ska man nämna någon som är bättre än andra skulle jag nog säga Swiss.

TK har bra käk men är väldig ojämna gällande service. Swiss blir mitt val om jag bara får välja ett bolag. Får jag välja fler blirt det förutom LX även TK, LH och OK.

Jag håller med Agehall. Vad är det som är så bra med Turkish? Känns som vilket nordafrikanskt flygbolag som helst, både i säkerhetstänk och mentalitet.

Intressant att ingen nämnt SAS ;)

Då gör jag det.

AF serverar varm mat på resor över 2,5 tim, BApå resor 3-4 ? timmar t.ex LHR-ATH, Air Berlin på resor över 4 tim.
SAS serverar ingenting ens på de resor som är runt 5 timmar (Las Palmas, Turkiet, Israel etc.)

Jag håller med Agehall. Vad är det som är så bra med Turkish? Känns som vilket nordafrikanskt flygbolag som helst, både i säkerhetstänk och mentalitet.

Det jag tycker är bra med Turkish är: Destinationerna, priset, avgång/ankomsttider, maten, loungen. Säkerhetstänket vet jag lika lite om TK som om SK eller AF.

Då gör jag det.

AF serverar varm mat på resor över 2,5 tim, BApå resor 3-4 ? timmar t.ex LHR-ATH, Air Berlin på resor över 4 tim.
SAS serverar ingenting ens på de resor som är runt 5 timmar (Las Palmas, Turkiet, Israel etc.)

I positivt avseende alltså ;)

Toppen