Senaste nytt

Awardsresa till Kuala Lumpur i november

JoNi

Medlem
Jag vet inte om jag göra något tokigt men jag hittar att det finns några förslag för business på Uniteds sida, däremot inte på AirCanada och inte heller på SAS sida.

Jag har försökt hitta från Arlanda, Köpenhamn, London, Frankfurt, Paris, Bryssel, Amsterdam men det verkar inte finnas några som avgår 3-4 november (star alliance).

De jag råkat hitta på united är inte möjligt för awards enligt SAS.

I vilket fall, jag har inget emot stopp, vill åka 3-4 november, hem 19-20 november. Vill helst flyga med star alliance. Start från Arlanda eller Köpenhamn.

Kan det vara så också som någon sagt innan att Thai släpper sina 3 månader innan och att det då finns en chans istället?

Tacksam om någon vänlig själ skulle vilja kika lite..
 
Last edited:

flonken

Medlem
Inget direkt svar, men jag har en resa (bokad i Juli) i September ARN - BKK - SIN || KUL - BKK - ARN.
Jag hittade enstaka businessbiljetter med Thai ut och inte något vettigt alls hem, så hemresan är bokad med Thai i eco.
Det verkar vara riktigt svårt att hitta något i business T/R asien, och det enda jag kunde hitta var med Thai.
 

JacobGBG

Medlem
Boka med Thai på SAS = endast möjligt 90 dagar i förväg.

Availability som syns på AC/UA får ses som inspiration, ej verklighet.
 

Glenn E

Medlem
Prova EVA air till Taipei. Det verkar bäst just nu. Annars Turkish via Dahka Bangladesh för äventyr. Eller Ethiopian fast typ 18 timmar i Addis Abbeba
 

FilipJ

Medlem
Min familj nöp 4 platser i business till KUL i oktober med turkish airlines. Kan spöka med married segments till IST, så sök direkt därifrån. Platser verkar dock ha gått åt, de bokade innan årsskiftet.
 

Brandten

Medlem
Vi ska också till Malaysia och har just nu ARN-IST-KUL den 29/10 med hemresa KUL-IST-ARN den 12/11.

Letade som tusan och bokades några minuter innan voucher gick ut så hoppas vi kommer iväg.
 

JoNi

Medlem
Jag kan ha hittat två rutter

cph - bkk- kul med Thai

cph - cdg - tpe - bkk - kul med SAS - EVA - Thai
Lite omständigt men förmodligen en kul resa :)
 

lillemannen

Medlem
Boka med Thai på SAS = endast möjligt 90 dagar i förväg.

Availability som syns på AC/UA får ses som inspiration, ej verklighet.
Stämmer inte alltid. Jag har sett och kunnat boka i november sen början av juli månad. Just nu finns en kvar i biz 3 nov. Tyvärr är SAS sidan buggig så många försök behövs.
26314D85-F7E1-4CEC-8658-768D8AB5DC56.png
 
Toppen