Senaste nytt

Awardsresa till Kuala Lumpur i november

JacobGBG

Medlem
Stämmer inte alltid. Jag har sett och kunnat boka i november sen början av juli månad. Just nu finns en kvar i biz 3 nov. Tyvärr är SAS sidan buggig så många försök behövs.

Är det något man kan lita på med SK IT så är det att det kommer alltid finnas variationer. Den generella restriktionen är dock 90 dagar och om du inte hittar det online där du kringgår människan så kan det vara mycket svårt att förmå en agent att boka det.

Så jag vill inte ge falska förhoppningar till casual postare som sannolikt inte har samma tid/ork/lust för att jaga awards som de lite mer inbitna.
 

lillemannen

Medlem
Är det något man kan lita på med SK IT så är det att det kommer alltid finnas variationer. Den generella restriktionen är dock 90 dagar och om du inte hittar det online där du kringgår människan så kan det vara mycket svårt att förmå en agent att boka det.

Så jag vill inte ge falska förhoppningar till casual postare som sannolikt inte har samma tid/ork/lust för att jaga awards som de lite mer inbitna.
Absolut är det så. Jag använder nästa bara SAS sidan nu, då det inte hjälper om jag finner någon annanstans.
 

JoNi

Medlem
Jag bokade cph-bkk-kul och samma tillbaka. Lite synd man inte får prova deras a350. Det arbetar att man iallafall får testa både deras b777 och b787-8 (tyvärr inte 787-9 då de verkar ha en annan seatmap.)

Då jag kikar på flightradar så verkar det som om det är "bäst" att sitta på höger sida om man till se flygplatserna då man ska landa, men även vid takeoff.

Jag hoppas Thai släpper fler biljetter då det är tre månader kvar för jag får tyvärr en dag för sent hem, men synd att klaga då man får en dag semester till :)
 
Toppen