Senaste nytt

Awardhacks - fungerar sidan?

Syversen

Medlem
Skandinavien till Asien ger mig en träff när jag provar. Sidan fungerar men tillgången är väldigt dålig just nu.
 

Syversen

Medlem
Jo men inte jättesugen på att åka från Danmark :p

Du får tänka bort anslutningsflyg eftersom resor listas utan dem. Om du vill flyga t.ex. Göteborg - Los Angeles så har SAS inga direktflyg och du får söka på Skandinavien - Los Angeles. Om du får en träff som passar dig så söker du på samma datum på SAS hemsida men med Göteborg som avreseort för att hitta hela resan inklusive anslutningsflyg.

När du skall skapa alerts så visas bara direktflyg från den flygplats du angett för avresa eftersom man som sagt inte inkluderar anslutningsflyg. Väljer du t.ex. Göteborg så är New York enda direktflyget och det enda du kan välja.
 
Då blir ju Awardhacks sidan i princip värdelös?

Finns det ingen sida som Awardhacks men som är bättre? Dvs inte bara direktlinjer.
 

Gus

Medlem
Awae
Då blir ju Awardhacks sidan i princip värdelös?

Finns det ingen sida som Awardhacks men som är bättre? Dvs inte bara direktlinjer.
Awardhacks är den enda sida jag använder. Oroligt bra och så tacksam att den finns. Har lyckats boka resor för 4 personer i business till Australien och Thailand under jul och nyår samt andra resor i peak-tider enkom tack vare awardhacks. Folk skriver en massa om Air Canada, United och andra sidor som tom kostar pengar. Förstår inte vitsen med dem om jag ska vara helt ärlig.

I vinter ska hela familjen (4 personer) flyga med Singapore Airlines från Phuket via Singapore med A380, tack vare Awardhacks (samt att det öppnades upp platser ett kort tag).
 
Toppen