Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

Eller en halvavancerad kombination av flera bokningar..

Jag är lite sugen på att boka en open jaw ARN-FRA-KWI LH F med hemresa längre fram i tiden TLV-ZRH-ARN med LX eller TLV-IST-ARN med TK.

Kombineras då med KWI-DXB-KWI revenuebiljett samt KWI-LHR BA F (de flyger 747 på den sträckan och då den är 2.909 miles så ligger den precis i sweet spot på avstånd för Avios-bokning)

Kombineras t.ex med hemresa LHR-ARN med SK och Flypremium, enkel till TLV på revenue eller poäng t.ex Finnair. Även Norsken flyger direkt ARN-TLV men de vill jag undvika.

Måste dra in lite Avios innan jag kan boka bara!

Är jag lite knäpp? :)
Ja

Grymt användbar tjänst, är jättenöjd med värdet i Gold-prenumerationen.

Såg dock att det var maintenance igår kväll på siten och sedan dess har jag fått upp felmeddelande "parse error" och custom searches fungerar inte riktigt som de ska (pilarna bara snurrar runt utan att uppdatera tillgängligheten, detta görs endast efter att man laddat om sidan).

Är det bara jag eller får andra samma fel?

Screen Shot 2019-03-09 at 09.23.21.png

Såg dock att det var maintenance igår kväll på siten och sedan dess har jag fått upp felmeddelande "parse error" och custom searches fungerar inte riktigt som de ska (pilarna bara snurrar runt utan att uppdatera tillgängligheten, detta görs endast efter att man laddat om sidan).

Visa bifogad bild 87498

Funkar för mig på telefon.
Har du provat logga ut/in?
Rensa cache och laddat om sidan ? (Prova öppna inkognito och se om du får samma fel där)

Visa bifogad bild 87498

Stämmer. Det blev lite maintenance igår (vilket varade lite längre än det borde). Man ska aldrig börja med sånt en fredag kväll.

Testa gör en hard reload på sidan (t.ex. tryck Ctrl samtidigt som du klickar på refresh knappen).

Stämmer. Det blev lite maintenance igår (vilket varade lite längre än det borde). Man ska aldrig börja med sånt en fredag kväll.

Testa gör en hard reload på sidan (t.ex. tryck Ctrl samtidigt som du klickar på refresh knappen).
Hehe nä fredagar kan bli farliga om det tar lite längre tid än väntat. Tack för en supertjänst än en gång!

Funkar för mig på telefon.
Har du provat logga ut/in?
Rensa cache och laddat om sidan ? (Prova öppna inkognito och se om du får samma fel där)
Cachen som spökade, nu funkar det som vanligt igen.

Jag gjorde en sökning på lite olika inrikes-resor i USA under våren (från nu till 30 juni).
Hittade dock INGEN tillgänglighet.
Provade även sträckor som NYC-ORD vilken borde visa något, men icke!

Vad är fel?
Det kan väl inte stämma att det inte finns en enda awardresa i vår?

Vad är det jag missar?

Jag gjorde en sökning på lite olika inrikes-resor i USA under våren (från nu till 30 juni).

Vad är fel?

Vad är det jag missar?

Awardfares söker inte av varenda rutt utan fokuserar på longhaul. Använd Uniteds eller SAS sökmotor för att se inrikes i US.

Vad är fel?

Vad är det jag missar?
Jag har hittat flera flights ORD-SEA under slutet av april/början av maj där det funnits runt 9 economy-platser, men snustorrt vad gäller business/first.

Toppen