jumbooze
Medlem
Kanske lite off topic men varför tar du Awardfares jmf med expertflyer? Eller använder man båda?Nu är jag tom en såndär... Diamond på Awardfares
Tack för en underbar tjänst!
Kanske lite off topic men varför tar du Awardfares jmf med expertflyer? Eller använder man båda?Nu är jag tom en såndär... Diamond på Awardfares
Tack för en underbar tjänst!
@jumbooze, Jag använder båda.Eller använder man båda?
Såg att när jag väljer add flight så föreslår den flighter som är tidigare än ankomst. Förut har jag för mig att den föreslår passande connecting flights?
Det går inte heller att välja avresa FRÅN detta datum, den tolkar det som bara det datumet.
Nu går det att söka datumintervall i nya gränssnittet![]()
Du provade inte att ringa SAS för att verifiera om dom såg platserna?Såg häromdagen 2 platser på en flight med ANA i F på Awardfares som inte fanns med på Expertflyer. Kan det vara så att man hitta platser via Awardfares som inte alls dyker upp på Expertflyer?
Du provade inte att ringa SAS för att verifiera om dom såg platserna?
Såg häromdagen 2 platser på en flight med ANA i F på Awardfares som inte fanns med på Expertflyer. Kan det vara så att man hitta platser via Awardfares som inte alls dyker upp på Expertflyer?
Skulle vara bra att veta om dom verkligen är bokningsbara också, men för det måste ju någon testa som jag skrev något inlägg uppYes, det händer ibland att vi hittar platser som inte finns på EF![]()