Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

I nya versionen tolkar jag det som att du faktiskt ser vad som är möjligt att boka via Eurobonus (med Gold eller högre medlemskap hos Awardfares).

Exakt - Exempel nedan:
Det går att se vad denna flight har för tillgänglighet i vardera program. Som ni ser så står det också när tillgängligheten uppdaterades sist. Med Gold eller högre så kan man uppdatera sökningen för att få senaste informationen.

Skärmavbild 2019-07-19 kl. 10.05.09.png

Last edited:
100% är ju bättre än mina 0%. Hur många bokningar är det du gjort?
Antar också att man som Gold har lite bättre utfall då man kan se tillgänglighet per program.
Alla mina hitills gjorda bokningar är gjorda med den gamla sidan som underlag och jag tror det är 3 bokningar longhal jag gjort med den infon som underlag.
Således har jag inte kunnat ser ev respektive programms info.

Med tanke på att de samlar in data från flera källor så behöver det inte stämma alls med vad Eurobonus kan boka. Tex har ju United tillgång till sas business awards som inte eurobonus kan boka.

Testa i 1-2 månader, dessa typer av verktyg är guld värda för många.
Får helt enkelt göra så! Blir dock till att vänta lite nu då jag har verkar ha lite för lite semester för att få in fler resor i närtid...

Såg att när jag väljer add flight så föreslår den flighter som är tidigare än ankomst. Förut har jag för mig att den föreslår passande connecting flights?

fcec0b28356b20c8d08de1cd7f0a9647.jpg

Förstår inte varför webbutvecklare gillar checkboxar istället för fritext. Tar 12 gånger längre tid att avmarkera "all", välja "Thai Airways" jämfört med att kvickt knappa in TG...

Det går inte heller att välja avresa FRÅN detta datum, den tolkar det som bara det datumet.

Tex söker jag vart som helst från 22/7 (kan alltså resa ut efter 22a också) men sökträffarna visar ENDAST 22/7.

Detta från iPhone med Chrome.

Toppen