Senaste nytt

AVIS - upp till 6.000 Eurobonuspoäng: boka 1 feb. – 28 feb. 2022, hyr 1 feb. - 30 juni 2022

Homer

Medlem
Tips på vad jag göra för att få mina extra 5000 poäng?


Om inget ändrats sedan Corona slog till så är det det adressen i @Meazza :s guide som gett bäst resultat i många år.
Går direkt till den enhet (i Ungern) som hanterar poäng från partners.

Jag har utvecklat följande metodik när det gäller Avis/Eurobonus:

1. Boka enligt konstens alla regler.
2. Genomför bilhyran.
3. Invänta felaktig kreditering till Eurobonus.
4. Maila customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com och begär rättning.

Repetera sen för varje hyra framöver.
 

MrRob

Medlem
Beklagar att det strulat för er. Kan bidraga med att poängen för en bokning på HNL och en på LAX trillade in bara dagar efter hemkomsten i februari så det kan fungera bra också.

Lycka till!
 

erc

Medlem
Har inte sett röken av några poäng för mina sista Avis-hyror. När jag går tillbaka i historiken kan jag surt notera att INGA hyror hos Avis har gett några poäng sedan väldigt länge (2019). Har nu begärt poäng för mina tre sista hyror (Island i februari, Chicago i december och Bodö, Norge i november). Ska bli intressant att se om något sker.

Om hyrorna finns med i Avis Preferred? Nej, såklart inte. Där fick jag också efterregistrera. Men USA-hyran gick icke att registrera - felaktigt avtalsnummer... :)
 
Last edited:

JAW

Medlem
Redan i oktober bokade vi hyrbil 11 dagar i mars från AVIS Miami.
Avbokade i feb och bokade om enl kampanjen.
1 vecka efter hemkomst från Miami kom 5000 EB poäng, smidigt och fungerade alltså klockrent.
 

Maja

Medlem
Inget svar från efterregistreringen via SAS.se och inget svar från e-postadressen enligt ovan. Fick 1000 poäng insatta för hyran, så jag finns ju i systemet, bara det att de har betalat ut fel antal poäng. :eek:
 

erc

Medlem
Så här en dryg månad efter att ha begärt efterregistrering har jag inte sett röken av några poäng. Vare sig grundpoängen eller kampanjtillägget...

Också nyfiken på om @Maja fick vänta länge på action efter att kontakten togs via e-postadressen @Homer föreslog?

EDIT: @Maja svarar sekunder innan jag postade mitt inlägg. :)
 

Mr Carter

Medlem
Jag har likt @Maja fått 1000 poäng insatt på kontot men inget mer. Använde e-postadressen den 3 April som @Homer angett för att de skulle lägga till kampanjpoängen, ännu har inget hänt.
 
Toppen