Senaste nytt

AVIS - upp till 6.000 Eurobonuspoäng: boka 1 feb. – 28 feb. 2022, hyr 1 feb. - 30 juni 2022

Homer

Medlem
1. Kampanjen är tillgänglig för kvalificerade SAS EuroBonus-medlemmar.
2. Kampanjen gäller för hyror av bilgrupp C eller högre, med hyror på 3 dagar eller längre.
3. *Kvalificerad hyra måste bokas mellan 01 februari – 28 februari 2022, med en hyresperiod mellan 01 februari 2022 - 30 juni 2022.
4. Kampanjen gäller endast för bokningar gjorda via www.one.avisworld.com/partners/eurobonus or SAS Eurobonus
5. För att tjäna SAS EuroBonus-poäng måste hyreskunden inkludera sitt SAS EuroBonus-medlemskapsnummer. SAS EuroBonus-numret måste uppvisas vid hämtning av bilen.
6. Kampanjen SAS EuroBonus Extrapoäng är giltigt för hyror i Europa, Mellanöstern, Afrika, Asien och Nordamerika .
7. Kvalificerade hyror erhåller 3.000 Extrapoäng för hyror på 3 till 5 dagar och 5.000 Extrapoäng för hyror 6 dagar eller längre. De 3.000 och 5.000 Extrapoängen inkluderar de baspoäng du mottar som standard. Maxpoängen du kan motta är därför 5.000 poäng per hyra under kampanjperioden. Kunder som i tillägg betalar med ett SAS EuroBonus Mastercard kommer att tilldelas ytterligare 1,000 extrapoäng på toppen av de bonuspoängen. Gäller för hyror på 3 dagar eller längre.
8. Ett minimum av 3000 SAS EuroBonus-poäng per kvalificerad hyra. Du kan tjäna max 5000 poäng per kvalificerad hyra (denna summa inkluderar baspoäng).
9. Bonuspoängen gäller inte för Prestige-bilar, skåpbilar eller Avis Charfförserivce, över hela världen.
10. Kan inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter.
11. Kampanj-poängen tilldelas på maximalt 3 hyror, som görs inom kampanjperioden.
12. Det kan ta upptill 8 veckor tills dess att poängen utdelas.
13. Avis och SAS EuroBonus standardvillkor och bestämmelser gäller. Regler och villkor är tillgängliga på www.one.avisworld.com/partners/eurobonus.
14. Hyrestagaren måste uppfylla Avis krav på ålder, förare och kreditvärdighet.
15. Promoter: Avis Budget EMEA Ltd, Avis House, Park Road, Bracknell, Berkshire, RG12 2EW, United Kingdom.

SAS Eurobonus
 

Homer

Medlem
Engelsk variant förtydligar att det går att tjäna upp till 6.000 poäng

This Promotion is open to SAS EuroBonus members (“Eligible Participants”)
To Participate, Eligible Participants must rent a vehicle within the rental car Group C or above and book for minimum of 3 or more days to earn promotional points. (“Eligible Rentals”)
The Eligible Rental must be booked between 01 February 2022 and 28 February 2022 and rented between 01 February 2022 and 30 June 2022.
Eligible Rentals must be made via SAS Eurobonus or SAS Eurobonus
To collect SAS EuroBonus points the Eligible Rentals must include the SAS EuroBonus membership number of the first named driver (the “renter”). The SAS EuroBonus account number must be given at time of rental.
*Valid for all participating locations in Europe, The Middle East, Africa, Asia and North America.
Eligible Rentals will receive up to 3,000 Extra points for 3 to 5 days rentals and up to 5,000 Extra points for 6 days or longer rentals (these totals include all standard base points).
Customers who pay with their SAS EuroBonus credit card will receive the standard 1,000 bonus points on top of this bonus.
A minimum of 3,000 SAS EuroBonus points will be awarded per qualifying rental, to a maximum of 5,000 points per rental (these totals include all standard base points).
SAS EuroBonus Mastercard holders will earn a minimum of 4,000 SAS EuroBonus points per qualifying rental, to a maximum of 6,000 points per rental depending on your membership tier (these totals include all standard base points).
This points bonus is not valid on Prestige, Van or Chauffeur Drive rentals worldwide.
Offer may not be used in conjunction with any other coupon, promotion or mileage offer.
Promotional points will be awarded on a maximum of three rentals only during the promotional period.
The awarding of points may take up to 4 weeks from date of rental.
This promotion is subject to the Avis and SAS EuroBonus partnership Terms and Conditions available at SAS Eurobonus
Renter must meet standard Avis age, driver and credit requirements.
Promoter: Avis Budget EMEA Ltd, Avis House, Park Road, Bracknell, Berkshire, RG12 2EW, United Kingdom.
SAS Eurobonus
 

palmen

Moderator
Engelsk variant

This Promotion is open to SAS EuroBonus members (“Eligible Participants”)
To Participate, Eligible Participants must rent a vehicle within the rental car Group C or above and book for minimum of 3 or more days to earn promotional points. (“Eligible Rentals”)
The Eligible Rental must be booked between 01 February 2022 and 28 February 2022 and rented between 01 February 2022 and 30 June 2022.
Eligible Rentals must be made via SAS Eurobonus or SAS Eurobonus
To collect SAS EuroBonus points the Eligible Rentals must include the SAS EuroBonus membership number of the first named driver (the “renter”). The SAS EuroBonus account number must be given at time of rental.
*Valid for all participating locations in Europe, The Middle East, Africa, Asia and North America.
Eligible Rentals will receive up to 3,000 Extra points for 3 to 5 days rentals and up to 5,000 Extra points for 6 days or longer rentals (these totals include all standard base points).
Customers who pay with their SAS EuroBonus credit card will receive the standard 1,000 bonus points on top of this bonus.
A minimum of 3,000 SAS EuroBonus points will be awarded per qualifying rental, to a maximum of 5,000 points per rental (these totals include all standard base points).
SAS EuroBonus Mastercard holders will earn a minimum of 4,000 SAS EuroBonus points per qualifying rental, to a maximum of 6,000 points per rental depending on your membership tier (these totals include all standard base points).
This points bonus is not valid on Prestige, Van or Chauffeur Drive rentals worldwide.
Offer may not be used in conjunction with any other coupon, promotion or mileage offer.
Promotional points will be awarded on a maximum of three rentals only during the promotional period.
The awarding of points may take up to 4 weeks from date of rental.
This promotion is subject to the Avis and SAS EuroBonus partnership Terms and Conditions available at SAS Eurobonus
Renter must meet standard Avis age, driver and credit requirements.
Promoter: Avis Budget EMEA Ltd, Avis House, Park Road, Bracknell, Berkshire, RG12 2EW, United Kingdom.
SAS Eurobonus
Perfekt, kan boka om en planerad hyra i USA till samma pris och få denna kampanj.

Tackar!
 

MrRob

Medlem
Bokade om två bokningar i USA under februari. Samma pris och 8000 extra EB-poäng in på kontot tackar jag inte nej till.

Tack för tipset!
 

Edvin

Medlem
Så att jag har uppfattat rätt: Det är ingen skillnad i poängintjäning mellan EBB/EBS och EBG/EBD under denna kampanj?
 

erc

Medlem
Utmärkt! Avbokad en SIXT-bokning (gjort på sas.se) på Island under sportlovet och fick samma biltyp för samma pris men med dessa finfina extrapoäng. Tack!

Nu återstår det att se om poängen verkligen trillar in...
 

Tamas

Medlem
Har en bokning från imorgon (4/2), hämta i Borås, försökte boka om under veckan men var 6-700:- dyrare. Men idag droppade priserna och kunde boka om för samma pris. Vilken tur :)
 

Maja

Medlem
Bokade om för att få dessa extrapoäng, men självklart fick jag inte det efter min hyra i Los Angeles. Fick bara ordinarie poäng. Har skickat in en anmälan och saknade poäng och det är knäpptyst. Tips på vad jag göra för att få mina extra 5000 poäng?

Edit: Får väl vänta de där 8 veckorna inser jag nu när jag lusläser reglerna...
 

pswe

Medlem
Bokade om för att få dessa extrapoäng, men självklart fick jag inte det efter min hyra i Los Angeles. Fick bara ordinarie poäng. Har skickat in en anmälan och saknade poäng och det är knäpptyst. Tips på vad jag göra för att få mina extra 5000 poäng?

Edit: Får väl vänta de där 8 veckorna inser jag nu när jag lusläser reglerna...
Jag tröttnade efter ett antal sådana upplevelser. Hittade deras marknadschef via sökning på nätet, det löste problemet. Trist att det ska behövas men hon fångade bollen snyggt, givet att det handlade om 7 hyror a 5000-6000 som saknades orkade jag dra det lite längre än vanligt.
 

Maja

Medlem
Jag tröttnade efter ett antal sådana upplevelser. Hittade deras marknadschef via sökning på nätet, det löste problemet. Trist att det ska behövas men hon fångade bollen snyggt, givet att det handlade om 7 hyror a 5000-6000 som saknades orkade jag dra det lite längre än vanligt.
Kanske får återkomma om det inte löser sig...
 
Toppen