Senaste nytt

Avis kampanj tjäna upp till 4500 extrapoäng! 11/11-15/12-22, 9/1-28/2-23

mha321

Medlem
Tack för den. Det blev ju intressant iaf :) Skickade till den och fick iaf en annan sorts ärendenummer i autosvaret. Efter någon vecka så fick jag en eb post där de drog tillbaka poängen som jag faktiskt fått, daterade till det som då var dagens datum. Ytterligare ett par dagar senare fick jag nya poäng, bakdaterade till samma datum som jag hde fått poängne från början. Och jag har fortfarande inte fått svar på något av mina mail :)

Men men - jag fick poängen till slut, så jag är. Well, nöjd är kanske att sträcka sig lite långt, men halvnöjd iaf :)
 

Burner

Ny medlem
Använde kampanjen förra året då kampanjen var för för hyra mars/april - fick mina 4.500 poäng efter ett tag. Blev uppgraderad till en Ford Explorer i DC så ingen var nöjdare än jag. Min fråga är om någon fått nys om någon kampanj med Avis senare än den som är aktuell nu?
 

Homer

Medlem

Homer

Medlem
Föregående gav 4.500 för 6 dagar, denna ger 5.000 för 8 dagar, (+ i båda fallen 500 om man betalar med Mastercard).
Så för de som hyr 6-7 dagar är det en försämring, de får bara 3.000.


TJÄNA UPPTILL 5.000 SAS EUROBONUS-EXTRAPOÄNG
  1. Kampanjen är tillgänglig för kvalificerade SAS EuroBonus-medlemmar.
  2. Kampanjen gäller för hyror av bilgrupp C eller högre, med hyror på 3 dagar eller längre.
  3. *Kvalificerad hyra måste bokas mellan 13 februari 2023 - 12 mars 2023, med en hyresperiod mellan 13 februari 2023 - 31 maj 2023.
  4. Kampanjen gäller endast för bokningar gjorda via www.one.avisworld.com/partners/eurobonus or www.avisworld.com/EuroBonus
  5. För att tjäna SAS EuroBonus-poäng måste hyreskunden inkludera sitt SAS EuroBonus-medlemskapsnummer. SAS EuroBonus-numret måste uppvisas vid hämtning av bilen.
  6. Kampanjen SAS EuroBonus Extrapoäng är giltigt för hyror i Europa, Mellanöstern, Afrika, Asien och Nordamerika .
  7. Kvalificerade hyror erhåller 3.000 Extrapoäng för hyror på 3 till 7 dagar och 5.000 Extrapoäng för hyror 8 dagar eller längre. De 3.000 och 5.000 Extrapoängen inkluderar de baspoäng du mottar som standard. Maxpoängen du kan motta är därför 5.000 poäng per hyra under kampanjperioden. Kunder som i tillägg betalar med ett SAS EuroBonus Mastercard kommer att tilldelas ytterligare 500 extrapoäng på toppen av de bonuspoängen. Gäller för hyror på 3 dagar eller längre.
  8. Ett minimum av 3000 SAS EuroBonus-poäng per kvalificerad hyra. Du kan tjäna max 5000 poäng per kvalificerad hyra (denna summa inkluderar baspoäng).
  9. Bonuspoängen gäller inte för Prestige-bilar, skåpbilar eller Avis Charfförserivce, över hela världen.
  10. Kan inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter.
  11. Kampanj-poängen tilldelas på maximalt 3 hyror, som görs inom kampanjperioden.
  12. Det kan ta upptill 8 veckor tills dess att poängen utdelas.
  13. Avis och SAS EuroBonus standardvillkor och bestämmelser gäller. Regler och villkor är tillgängliga på www.one.avisworld.com/partners/eurobonus.
  14. Hyrestagaren måste uppfylla Avis krav på ålder, förare och kreditvärdighet.
  15. Promoter: Avis Budget EMEA Ltd, Avis House, Park Road, Bracknell, Berkshire, RG12 2EW, United Kingdom.
 
Last edited:
Toppen