Senaste nytt

Avis kampanj tjäna upp till 4500 extrapoäng! 11/11-15/12-22, 9/1-28/2-23

TJÄNA UPP TILL 4500 SAS EUROBONUS-EXTRAPOÄNG
1. Kampanjen är tillgänglig för kvalificerade SAS EuroBonus-medlemmar.
2. Kampanjen gäller för hyror av bilgrupp C eller högre, med hyror på 3 dagar eller längre.
3. *Kvalificerad hyra måste bokas mellan 11 november 2022– 30 november 2022, med en hyresperiod mellan 11 november 2022 - 15 december 2022 mellan 09 januar 2023 – 28 februari 2023.
4. Kampanjen gäller endast för bokningar gjorda via
www.one.avisworld.com/partners/eurobonus or www.avisworld.com/EuroBonus

Boka här!
Skärmavbild 2022-11-13 kl. 03.40.22.png
 
Last edited:

Homer

Medlem
upp till 5.000 för den som betalar med Eurobonus Mastercard

8.A minimum of 3,000 SAS EuroBonus points will be awarded per qualifying rental, to a maximum of 4,500 points per rental (these totals include all standard base points). SAS EuroBonus Mastercard holders will earn a minimum of 3,500 SAS EuroBonus points per qualifying rental,
to a maximum of 5,000 points per rental (these totals include all standard base points).



7. Kvalificerade hyror erhåller 3.000 Extrapoäng för hyror på 3 till 5 dagar och 4.500 Extrapoäng för hyror 6 dagar eller längre. De 3.000 och 4.500 Extrapoängen inkluderar de baspoäng du mottar som standard. Maxpoängen du kan motta är därför 4.500 poäng per hyra under kampanjperioden. Kunder som i tillägg betalar med ett SAS EuroBonus Mastercard kommer att tilldelas ytterligare 500 extrapoäng på toppen av de bonuspoängen. Gäller för hyror på 3 dagar eller längre.
8. Ett minimum av 3000 SAS EuroBonus-poäng per kvalificerad hyra. Du kan tjäna max 4500 poäng per kvalificerad hyra (denna summa inkluderar baspoäng).
 

Tamas

Medlem
Gjorde en hyra förra veckan, 3 dagar klass C.
Hur länge brukar det ta att poängen dyker upp?
Och hur administreras MC extra poäng? Via MC balansen eller direkt till EB?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
 

pswe

Medlem
Gjorde en hyra förra veckan, 3 dagar klass C.
Hur länge brukar det ta att poängen dyker upp?
Och hur administreras MC extra poäng? Via MC balansen eller direkt till EB?

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Brukar ta mellan 7-10 dagar. Mastercardpoängen brukar sällan fungera med Avis, om de kommer är det direkt till Eurobonuskontot och i samma post som de övriga poängen för hyran.
 

Cubus77

Ny medlem
Har dålig erfarenhet av liknande kampanj för ca ett år sedan. Sitter fortfarande och försöker få ut mina poäng och det hela har kokats ner till att jag behöver skriva enligt nedan för göra mig förstådd med deras support (vi har skrivit fram och tillbaka sedan Maj 2022). Har mao inte fått ett enda poäng utbetalat.

Given that I am a Eurobonus Silver member on January 13 2022
Given that there is a Eurobonus campaign for 5000p (instead of the default 1500p) on January 13 2022
Given that I use my SAS Eurobonus Mastercard Premium for payment
Given that I make my reservation on https://secure-one.avisworld.com/sv_SE/Avis-Eurobonus/
Given that I provide my Eurobonus information when booking

When I book a car at Avis on January 13 2022 for period February 23 to March 07 2022

Then I should be rewarded with 5000p for Eurobonus campaign and 1000p for using SAS Eurobonus Mastercard Premium (in total 6000p)
 

Hachans

Medlem
Jag har bokat hyrbilar med AVIS men efter att ingen tar ansvar för att se till att poängen faktiskt kommer in och man bara blir bollad mellan SAS och Avis (och andra inblandade parter ibland) så har jag slutat boka kampanjer hos AVIS.
 

mha321

Medlem
Jag är mest imponerad att ni överhuvudtaget får svar från avis. Jag har inte kommit längre än att får ärendenummer, men aldrig någon faktisk människa som svarar. Vart skriver ni för att få svar alls?
 

Homer

Medlem
Jag är mest imponerad att ni överhuvudtaget får svar från avis. Jag har inte kommit längre än att får ärendenummer, men aldrig någon faktisk människa som svarar. Vart skriver ni för att få svar alls?

customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com


@Meazza utarbetade nedanstående metodik för massor av år sedan.

Jag har utvecklat följande metodik när det gäller Avis/Eurobonus:

1. Boka enligt konstens alla regler.
2. Genomför bilhyran.
3. Invänta felaktig kreditering till Eurobonus.
4. Maila customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com och begär rättning.

Repetera sen för varje hyra framöver.
 

jonten

Medlem
Anser mig vara en van resenär, men är det ngt jag hatar så är det att hyra bil utomlands. Hyrde precis bil i Februari i Los Angeles via denna kampanjen, hyggligt pris och avbokningsbart. Men som vanligt så är det detta med försäkring, vad jag kan se så är jag täckt men det står att självrisk kan tillkomma och att man kan teckna bort det när man hämtar bilen. Sen står det att självrisken är 0:-
Och då blir man så klart rövad på plats.

Någon som har koll vad som ingår i denna kampenen?

(kan troligen inte betala hela resan med Amex Platinum då jag använt SAS voucher)
 

mha321

Medlem
customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com


@Meazza utarbetade nedanstående metodik för massor av år sedan.

Jag har utvecklat följande metodik när det gäller Avis/Eurobonus:

1. Boka enligt konstens alla regler.
2. Genomför bilhyran.
3. Invänta felaktig kreditering till Eurobonus.
4. Maila customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com och begär rättning.

Repetera sen för varje hyra framöver.
Ah, jag har provat ett par olika men inte den... Är det svenska eller engelska som gäller på den?
 
Toppen