Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Vad ska man tro...kommer det en liknande kampanj under våren?
Ytterst tveksam. Dom har ju kört några som liknar men med att man måste boka högre klasser, längre tid, får mindre poäng.

Som vi diskuterat förut. Så tror jag jag testar lite vart gränser går för att vi ska hyra.
Dom första kampanjerna gav nog lite mer än vad man hade förväntat sig.

Så, nja ytterst tveksam att det blir en med lika bra delar, c-klass, 3 dagar, obegränsat antal hyror och 10 000 EB poäng.

Så, nja ytterst tveksam att det blir en med lika bra delar, c-klass, 3 dagar, obegränsat antal hyror och 10 000 EuroBonus poäng.

Förhoppning är väl i första hand att det kanske blir en C-klass, 3 dagar men med max 2-3-4st tillfällen och 10k-poäng, men även det kanske är önsketänkande. Ska man titta till vad som är ordinarie poängintjäning så är även denna kampanj bra, 10k för en bilhyra, något som egentligen inte varit normalt förut.

Förhoppning är väl i första hand att det kanske blir en C-klass, 3 dagar men med max 2-3-4st tillfällen och 10k-poäng, men även det kanske är önsketänkande. Ska man titta till vad som är ordinarie poängintjäning så är även denna kampanj bra, 10k för en bilhyra, något som egentligen inte varit normalt förut.

Jag skulle faktiskt föredra på andra hållet; 3-dagars, C-klass och obegränsat antal men 5000 poäng.
Men jag behöver ändå bilen varje helg så där kanske jag sticker ut lite :)

Jag skulle faktiskt föredra på andra hållet; 3-dagars, C-klass och obegränsat antal men 5000 poäng.
Men jag behöver ändå bilen varje helg så där kanske jag sticker ut lite :)

Det skulle faktiskt också vara en helt OK deal, en weekendhyra för C-klass är oftast inte så blodig i kronor och ören.

Hej,

jag funderar på att flytta dagar av mina bokningar. Tror ni att man kan ha 2 bilar under samma helg, men på olika platser?
T.ex. en bil i Stockholm Torsdag-Söndag, och en annan bil i Uppsala Fredag - Måndag? Eller får man bara poäng för en hyra?

Hej,

jag funderar på att flytta dagar av mina bokningar. Tror ni att man kan ha 2 bilar under samma helg, men på olika platser?
T.ex. en bil i Stockholm Torsdag-Söndag, och en annan bil i Uppsala Fredag - Måndag? Eller får man bara poäng för en hyra?
Det finns de som haft 2 hyror samma helg från samma station och fått poäng. Det är ju dock ingen garanti för att det fungerar för dig dock.

Hej,

Jag har haft det tre tillfällen. Två gånger har det funkat, tredje inte.

Hej,

Enligt uppgift från AVIS-anställd så ska det ge poäng med bil på olika stationer, och inte ge (fler) poäng för samtidiga hyror på samma station. Resultatet i praktiken kan säkert variera (se LasseFoppas erfarenhet), men jag tror du har större chans att begära poäng/rättning i det förra fallet än i det senare.

Jag hyrde en bil i Stockholm fredag till måndag 7-10 december, sen en i Frankfurt fredag till söndag 7-9 december.
Fick för båda. Tycker inte det är konstigt, hyrde bil för att ta mig till och från flygplatsen och för att hämta upp bekanta och sedan en annan på destinationen.
Gjorde samma sak i oktober när jag åkte till Gdansk. Fick även då poäng för båda hyrorna.

Toppen