Samma här - jag har även bytt säkert 10 gånger i min profil men trots detta blir det mitt kort som gick ut 2016 som hamnar i bokningarna. Bara att langa fram kortet när du hämtar bilen (eller skicka uppgifter via mail om du inte hämtar bilen) så löser det sig.@chazzie jag har bytt kreditkort på alla mina 20 Avishyror hitintills. Absolut inga problem alls!
@chazzie jag har bytt kreditkort på alla mina 20 Avishyror hitintills. Absolut inga problem alls!
Kan det bli potentiella problem om jag måste byta kreditkort som jag gjorde bokningen med under tiden som jag har bokningar i framtiden? T.ex. om kortet går sönder och jag måste få ett nytt?
Efter ca en vecka har jag fått svar från Avis och nu säger de att de sätter in ytterligare 3.000 poäng som fattades.Jag fick 7.000 poäng istället för 10.000 poäng för förr förra helgens bilhyra, trots att jag bokade under kampanjperioden.
Jag har skickat ett mail till Avis.
Avis skrev:Dear Customer,
Thank you for your e-mail.
I would like to inform you that your Eurobonus account ( EBX12345678) was credited with the missing 3000 points. The points shall be reflected upon the account within 1-2 days. If after the mentioned period of time the points are still not visible please contact us again and we will doublecheck the case.
Kind Regards,
+1Fick också in mina 3000p som saknades idag.